U SVEMU ZAHVALJUJTE

Nedavno mi je jedan divan mlad kršćanin rasteretio svoju veliku tjeskobu.
"Osjećam poziv od Gospodina da radim s mladeži i djecom, ali sva vrata službe neprekidno mi se zatvaraju. Molim da mi se otvore druga vrata, ali Bog kao da ne čuje moj vapaj. Osjećam se beskorisnim.
Jedina služba koju sad činim je pomaganje u evangelizaciji u jednoj od naših siromašnih četvrti jednom tjedno. Služim kao stariji brat propovjednikovu sinu jer je njegov otac jako bolestan. Ali to je sve što činim. Moram vjerovati da Bog ima nešto više za mene."
Kad sam to čuo, rekao sam tom mladiću: "Želim da nešto razumiješ. Ono što upravo sada činiš dragocjenije je Gospodinu nego da propovijedaš tisućama na nekom stadionu. Korisnost za njega nema ništa s brojevima.
Ti igraš ulogu u spasenju tog propovjednikova sina. Idi i budi prijatelj onoj malobrojnoj djeci koju ti je Bog dao iz te siromašne četvrti. Budi sada s time tamo zadovoljan. I znaj da živiš u savršenoj Božjoj volji jer si vjeran u malim stvarima."
Reci mi, kršćanine, jesi li se pomirio sa svojom sadašnjom situacijom? Možeš li vjerovati da Bog vrši svoje savršeno djelo u tebi u svakoj prilici? Ako ne možeš, postat ćeš nemiran, beznadan i na kraju ljut na Boga. Postat ćeš ogorčen te otvrdnuti.
Petar piše: "Neka i oni koji trpe prema volji Božjoj, preporuče svoje duše dobrim djelima vjernomu Stvoritelju" (1 Pt 4,19). Isto tako, Pavao daje uputu: "U svakoj prilici zahvaljujte, jer je to za vas volja Božja u Kristu Isusu" (1 Sol 5,18).