NISTE ZABORAVLJENI

Toliko muke. Toliko nevolje. Toliko žalosti izazvane bolešću i tragedijom. Toliko povrijeđenih vjernika. Toliki se suočavaju s financijskom krizom.
Biblija nam kaže: "Mnoge nevolje ima pravednik" (Ps 34,20). Međutim, drugi dio ovog retka mijenja potpuno njegovo značenje: "… ali ga Jahve od svih izbavlja."
David je vapio: "Spomeni se, Gospode, Davida i svih nedaća njegovih" (Ps 132,1). Ovaj pobožan čovjek suočio se s mnogo nevolja. Njegova molitva je bila: "Gospodine, ti si izbavio druge iz njihovih nevolja. Ne zaboravi mene! Pomozi mi, izbavi me!"
Apostol Pavao je također podnosio mnoge nevolje. Piše: "Duh Sveti mi jamči u svakom gradu da me čekaju okovi i patnje" (Dj 20,23). On dodaje: "… da se nitko ne pokoleba u ovim nevoljama" (1 Sol 3,3). Rekao je: "Dragi sveti, ne ispitujte zašto se ja moram suočavati s tolikim velikim nevoljama. Te stvari ne uzrokuju da ja ispitujem Boga."
"Naprotiv, preporučujemo same sebe u svemu kao Kristovo službenici velikom postojanošću: u nevoljama, u nuždama, u tjeskobama" (2 Kor 6,4). Pogledajte što Pavao ovdje naglašava: "velikom postojanošću". Gubite li postojanost u svojim nevoljama? Jeste li postali tako obeshrabreni da ste došli do točke da odbacite svoju vjeru?
Uhvatite se Pisma i dopustite da se u vašem srcu podigne vjera. Bog vas nije zaboravio!