KRISTOVA SLAVA


U proteklim tjednima tražio sam Gospodina riječ koja bi mi dala mir usred svih obeshrabrujućih loših vijesti.
 
Čuo sam šapat Duha Svetog: "Davide, promatraj Kristovu slavu. To je ono što će te održati usidrenog u miru."
"Hvala ti, Gospodine", molio sam, "ali što je stvarno Kristova slava?"
Za mene, njegova se slava svodi na nešto što trebam i razumijem – na dobrotu. To je njegova nježna milostiva dobrota.
To može biti samo jedan vid njegove slave. Ali to je kako trebamo vidjeti Krista – kao potpuno slična nebeskom Ocu, koji je brižan, nježan, dobar i ljubazan prema svojoj djeci.
Pavao je promatrao Kristovu slavu svakoga jutra. Ovaj sluga Božji – koji je bio pogođen mnogim nevoljama – probudio se mnoge dane duboko uznemiren. Bezbroj puta bio je oboren i zbunjen. Ali on je poticao svoju dušu da gleda gore tako da bi mogao gledati slavu Kristovu – što znači, milosrđe i dobrotu osobe Krista. Dok je to činio, Duh Sveti ga je obnavljao snagom da bi se mogao suočiti s novim danom.
Jeremija je zapisao ovo proročanstvo: "A tko se hvaliti hoće, neka se hvali time što ima mudrost da mene spozna. Jer ja sam Jahve koji tvori dobrotu, pravo i pravdu na zemlji, jer to mi je milo – riječ je Jahvina" (Jer 9,23).
Pogledajte prvu riječ u ovom popisu stvari koje su mile Bogu: dobrota. Njegova poruka za nas je jasna: Pozvani smo hvaliti se njegovom dobrotom.
David je svjedočio u Psalmima: "Sve vode tvoje i vali preko mene prijeđoše. Nek mi danju Jahve naklonost (dobrotu) udijeli, a noću pjesmom ću hvalit Boga života svog" (Ps 42,8-9).