PREDODREĐENI ZA POBJEDU - Carter Conlon

Kad se kralj Jošafat našao okružen neprijateljima, Pismo nam kaže da on "povika za pomoć, te mu Jahve pomože i odvrati ih (neprijatelje) od njega" (2 Ljet 18,31).
U Jošafatovu je srcu bio vapaj: "O, Bože, slušao sam glasove koje nisam smio i visio oko ljudi koji su potkopali moju duhovnu snagu. Bože, hoćeš li mi još jednom dopustiti da živim? Hoćeš li se boriti s mojim neprijateljima i odvesti me na mjesto pobjede? Daj mi glas da sam u stanju još jednom voditi tvoj narod u pravednost!"
I Bog je učinio da Jošafatovi neprijatelji odstupe od njega.
VRATITE SE NA MJESTO SNAGE
Vidim pred nama vrlo teške dane. Ali usred te poteškoće vidim mnoštvo Jošafata iz svih krajeva zemlje, koji su sjedili na pogrešnom mjestu, kako se konačno dižu i kažu: "Idem natrag do mjesta snage i pobjede koja je zadobivena za mene na Golgoti. Savit ću svoje koljeno pred Gospodinom kako bih našao volju Onoga koji je umro za mene, čak ako to znači da moram odbaciti vlastite planove i ambicije."
SJAJNI POBJEDNICI
Što god bude, sjetite se da mi kao narod Božji nismo predodređeni za poraz. Mi nismo predodređeni da budemo oboreni poput laskavih proroka koji ne poznaju srce Božje.
  • Mi smo predodređeni živjeti u pobjedi
  • Mi smo predodređeni biti sjajni pobjednici po Kristu
I tako je ovo vrijeme da odložimo naše planove i ponovno vapimo Bogu za naš dom, obitelj, ovu generaciju, budućnost naših gradova. Ovo neće biti popularno vrijeme da se stoji za Boga, ali bit će slavan dodir Duha Svetog na onima koji imaju osjećaj da moraju prizivati Boga.

Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001.