BOŽJE VELIČANSTVO I SILA

Vjerujem da upravo sada Crkva treba obnovljen uvid u Božje veličanstvo i silu, slično onome što je dobio Job. Gospodin je u biti rekao Jobu:
"Kakav je to mračan, beznadan govor koji čujem od tebe? Digni se i slušaj me! Ja sam postavio temelje zemlji; ja sam stvorio svjetlo i tamu; ja sam stvorio kišu, snijeg, led i vjetar; ja sam pticama dao krila i hranim poljske zvijeri. Ja nadzirem svu prirodu.
Reci mi, Jobe, tko može zagrmjeti glasom poput mene? Tko može pogledati u srce svakog čovjeka i vidjeti njegovo stanje? Tko je u stanju prepoznati drznike, pronaći ih i zatim oboriti?" (vidi Job 38).
Ljubljeni, isti Bog koji poznaje ime i adresu svake ponosne osobe zna i vaše ime, vašu adresu i vaše stanje. I on će vas sačuvati u svome srcu sve vaše dane, kroz svaku katastrofu. Prihvatiti ovo je živjeti po vjeri.
Ako živim po vjeri, neću se bojati za budućnost naroda Božjeg ili Crkve u nesretnim vremenima.
"Na toj stijeni sagradit ću Crkvu svoju, i Vrata pakla neće je nadvladati" (Mt 16,18).      
To jamstvo od Isusa ohrabrilo je vjeru generacija. Ono je da nas podupre u našoj sadašnjoj globalnoj nesreći.