NA RUBU SUDA - Gary Wilkerson

Sud – nisam priviknut pisati poruke na tu temu i možda ćete biti iznenađeni ovom. Pripremao sam je s velikom rezervom; zapravo, ona me odvela daleko izvan moje zone udobnosti, iako sam posvećen propovijedanju čitavoga nauma Božjeg.
Upravo sada natjeran sam govoriti zbog nečega što se događa u našoj kulturi. Uvjeren sam da Amerika sad stoji na rubu jednoga od najekstremnijih sudova s kojima se ikada suočila. I u ovom mračnom času Bog ima nešto reći svojoj Crkvi što će možda početi skretati taj val.
Dok sam rastao, nije bilo neobično slušati tu vrstu teške poruke u denominaciji čiji je moj otac bio dio. Povremeno sam čuo moga oca kako propovijeda na temu suda. Ono o čemu govorim je proročka poruka (iako je moj otac kategorički odbijao nazivati se prorokom). On je rekao da je on "stražar".
VOLIM ČUTI NJEGOV GLAS
Ovih dana bolje cijenim poruke koje je moj otac propovijedao i patnju koje su mu one stvarale. Znam da je provodio sate boreći se s Bogom nad teškim propovijedima koje je iznosio. Kao pastor, cijenim A.W.Tozerovu lekciju da Bog voli govoriti muškarcu ili ženi koji vole slušati. Međutim, bojim se da je Crkva izgubila tu praksu. Bog nam želi govoriti o našoj obitelji, braku, pravcu našega života, ali naše uši sve su manje sklone čuti njegov glas, a više glas ovoga svijeta.
Biblija naziva to stanje glađu za Riječju Božjom (vidi Am 8,11) – nedostatak spoznaje o Bogu i njegovim putovima. U vrijeme kaosa on će upotrijebiti glad da bi zadobio našu pozornost i on ima moju punu pozornost upravo sada! A ako govori teške poruke o društvu pastorima koji su orijentirani na milost kao što sam ja, to mi govori da on nešto želi.