STRAH GOSPODNJI

Nekada sam običavao govoriti: "Ne dolazite naprijed da biste bili spašeni samo zato što se bojite pakla. Dođite u jednostavnoj vjeri." Ali bio sam u krivu. Apostol Pavao je rekao: "Prožeti, dakle, strahom Gospodnji, nastojimo uvjeravati ljude" (2 Kor 5,11). Postoji sveti strah koji vodi do pokajanja.

Istina je da je pakao pripremljen za đavla i njegove anđele. Isto je tako istina da su kršćani spašeni nezasluženom milošću i da je vjera u Krista vjernikova sigurnost.

Ja sam jednom zasvagda, uz Božju pomoć, iskočio iz kobne trke tjelesnosti i svjetovnog razmišljanja. Napustio sam natjecateljsku utrku. Ne trčim više u tjelesno motiviranim, sebičnim trkama, koje ugađaju čovjeku.

Ja želim učiniti više nego samo napustiti mentalnu povezanost sa stvarima, kućama, automobilima, zemljištima, imecima. Ja želim snagu i milost da potisnem svoje apetite, da odbacim svako smeće, da prodam što mi ne treba, da prestanem kupovati, graditi i skupljati nepotrebne stvari, te da svoje oči tako usredotočim na Krista i vječnost, da stvari ovoga svijeta izgube svoj zahvat na meni i da materijalizam više ne bude moj gospodar.

Ljubljeni, ako ovu poruku netko od vas ne može prihvatiti, ako vas ona i najmanje ljuti ili uznemiruje, možda biste i vi trebali učiniti što ja činim u posljednje vrijeme. Iz dana u dan zatvarajte se nasamo s Bogom te tražite Duha Svetog da tako okrene sveto Božje svjetlo da istraži vašu dušu. Budite smrtno ozbiljni s Bogom. Kao i ja, ubrzo ćete otkriti koliko ste vremena potratili i koliko vas je ludih želja i čežnja hendikepiralo te pasti na svoje lice pred Bogom priznajući hladnoću i prazninu u svom srcu.

Ako to učinite iskrena srca, počet ćete zahvaljivati Bogu što vam je duboko potresao savjest i potaknuo vas da trčite drukčiju trku.

Sveti Božji, naš Gospodin ubrzo dolazi na oblacima slave da podigne svoju zaručnicu – zaručnicu bez ljage i bez bore. Zaručnicu očišćenu od lakomosti, ponosa i svjetovnih ambicija.

Hoćemo li provesti naše posljednje sate na zemlju trpajući novac u vreće s rupama? Ne, hvala! Ja idem dalje. Ja više ne želim korijene koji će me držati dolje. Hvala Bogu za dobre stvari koje mi je dao – obitelj, lijepu kuću, moderan transport – ali ja sad svakodnevno pripremam svoje srce da ode od svega toga te da me prihvate Spasiteljeve ruke!