POKAŽI NAM SVOJU SLAVU by Gary Wilkerson

Petar i Ivan bili su na putu u hram kad su naišli na hroma prosjaka. Čuvši čovjekovu molbu da mu daju milostinju, Petar je odgovorio: "Ja nemam ni srebra ni zlata, ali što imam, to ti dajem: u ime Isusa Krista Nazarećanina ustani i hodaj" (Dj 3,6).

Prosjak je odmah bio zdrav! Bilo je to čudo koje je glasno odjeknulo: "Kako ozdravljenik nije ostavljao Petra i Ivana, sav se narod, preneražen, strča k njima u trijem zvani Salomonov" (Dj 3,11). Tu je bio još jedan divan prizor očitovanja Božje slave.

Ozdravljen čovjek "nije ostavljao" Petra i Ivana. Tu je slika čovjeka koji se čvrsto drži, bez srama. Bilo je to kao da ovaj čovjek kaže: "Božja nazočnost je stvarna! Godinama sam ovdje sjedio proseći za pomoć, ali nikada nisam doživio nešto takvo. On je raspirio moju dušu iznad svega što sam dosad poznavao!"

Bog ljubi srce koje ga se čvrsto drži i ide za njim govoreći: "Gospodine, tvoja slava je prevelika da bih je propustio. Čvrsto se držim nade koju si mi dao – nade za iscjeljenje, za promjenom, za tvojom nazočnošću u mom životu i mom svijetu."

"Sav narod" se strčao da vidi što se dogodilo (Dj 3,11). Kad Bog otkriva svoju slavu u sili, reakcija nije mala. Veličina njegove sile zahtijeva pozornost svih unaokolo.

Pretpostavimo da se čudnovato iscjeljenje ovog prosjaka dogodilo u crkvi u kojoj sam ja pastor. Mi ne bismo bili u stanju kupiti dovoljno stolaca da primimo mnoštvo ljudi koji bi došli. Ne mislim samo na one koji traže spektakl. Svi mi čeznemo za dodirom Božjim u našim životima. Vjernici i nevjernici jednako su danas povrijeđeni; lutaju poput ovaca bez pastira i traže ono što je stvarno. I tako kad se Božja slava očituje donoseći novinu života, ona privlači pozornost svih, ne samo nekolicine.

"Sav (je) narod (bio) preneražen" (Dj 3,11). Kad je narod vidio da je prosjak iscijeljen, čudili su se: "S ovim se ništa ne može usporediti. Sigurno je Bog na ovom mjestu!"

Dopustite mi da vas pitam želite li vi više od svoga života u Bogu? Želite li da njegova slava dođe u vaš dom, brak i živote vaše djece te da tako promijeni stvari da svi budu preneraženi? Znate što, to je ono što i Bog želi! On želi da budete preneraženi njegovom slavom i promijenjeni njome. I želi da svijet oko vas bude zaprepašten kad njegova slavna sila donese nov život u situacije gdje je poraz bio zakon.