NEŠTO GORE OD NEUSPJEHA

Sjedio sam u autu te plakao i razmišljao kakav sam strašan čovjek neuspjeha. Neuljudno sam bio izbačen iz sudnice nakon što sam mislio da me Bog vodio da svjedočim sedmorici tinejdžera ubojica. Zadrhtim kad se sjetim koliko bih blagoslova propustio da sam toga mračnog sasa odustao. Kako sam danas sretan što me Bog poučio da se suočim sa svojim neuspjehom te da idem dalje do njegovih sljedećih koraka za mene.

Poznajem dva istaknuta čovjeka Božja – oba od njih služila su tisućama – koja su pala u grijeh koji je David počinio s Bat-Šebom. Jedan od njih zaključio je da ne može dalje i danas pije i psuje Krista kojega je jednom propovijedao. Drugi se pokajao i počeo ispočetka. On sad vodi međunarodni misijski program koji doseže tisuće za Krista. Njegov neuspjeh ostao je iza njega i on postojano ide naprijed.

U mom radu s ovisnicima i okorjelim grešnicima, uočio sam da je većina onih koji su se vratili na svoju staru naviku postala jača od svih drugih kad su se suočili sa svojim neuspjehom i vratili Gospodinu. Oni su posebno svjesni sotonine sile i potpuno odbacuju pouzdanje u tijelo.

Kad je Adam sagriješio, htio se sakriti od Boga. Kad je Jona odbio propovijedati Ninivi, strah ga je otjerao u ocean da pobjegne od nazočnosti Gospodnje. Kad se Petar odrekao Krista, bojao se suočiti s njim.

Bog mi je pokazao istinu koja mi je mnogo puta pomogla: ponekad je mnogo gori od neuspjeha strah koji ide s njim. Adam, Jona i Petar bježali su od Boga ne zato što su izgubili svoju ljubav za njega, nego zato što su se bojali da je previše ljut na njim da bi razumio. Sotona koristi takav strah kako bi natjerao ljude misliti da nema koristi pokušavati.

Ako bi se David predao neuspjehu, možda više nikada ne bismo čuli o njemu. Međutim, on je otrčao u dom Božji i uhvatio se za rogove oltara te našao oproštenje i mir i vratio se do svoga najljepšeg razdoblja. A jednako može biti istina i za vas.