GRAĐENJE NA STIJENI

"Svatko tko sluša ove moje riječi i izvršava ih može se usporediti s mudrim čovjekom koji svoju kuću sagradi na litici" (Mt 7,24).

Ljubljeni, ne gradite na stijeni ako vam je potreban propovjednik da vam grmi da budete poslušni Bogu; ako vam je potreban niz smiješ i ne smiješ. Ne treba vam knjiga pravila; potrebna vam je žarka ljubav za Isusa. Trebate tako biti ispunjeni ljubavlju za njega da znate što mu ugađa.

Što ga više ljubite, lakše vam je služiti mu i biti mu poslušan. Više vam nije važno što svijet kaže o vama. Možete mu odgovoriti: "Čujem od svoga Oca i činim ono što ugađa njegovu srcu!"

Kad vam je srce zaneseno Isusom, takva poslušnost prirodno istječe iz vas. Ne morate neprestano odlaziti Gospodinu i plakati: "O Bože, slomi đavolsku silu nada mnom!" Dok upoznajete njegovo srce, svi lanci otpadaju.

Jeste li zaljubljeni u Isusa? Ako je vaš odgovor pozitivan, onda imam nekoliko pitanja za vas: Kako možete živjeti čitav tjedan bez da provodite vrijeme na njegovoj Riječi? Kako možete ne čeznuti da budete nasamo s njim u molitvi? Kako možete ne imati vremena za ljubavni razgovor sa svojim Ocem slaveći ga i hvaleći te tražeći da naučite što njemu ugađa? To je temeljno za poslušnost.

Isus nam kaže: "Tko pozna moje zapovijedi i vrši ih, taj me ljubi. A tko mene ljubi, njega će ljubiti Otac moj, i ja ću ga ljubiti i objaviti mu samog sebe" (Iv 14,21). Kakvo nevjerojatno obećanje – sve temeljeno na poslušnosti ljubavi!

Istražujte evanđelja i upoznajte Isusove riječi kao što su zapisane u Mateju 5 – 7, započevši s Propovijedi na gori. Dok učite njegove riječi, vršite ih! Božje zapovijedi nisu neugodne; one nisu teško breme položeno na nas. Naprotiv, poslušnost prema njima postaje lakše što više ga ljubite.

To je građenje kuće na stijeni! Dakle, kad oluja dođe, možete stajati bez straha. Ništa vas neće pomaknuti jer hodate u ljubavi, poslušnošću ugađajući Ocu.