ZADOVOLJAN S ISUSOM

Isusu nije dovoljno zadobiti vaše srce. On treba biti zadovoljstvo vašeg srca! Međutim, postoje mnogi vjernici koji nikada nisu zadovoljni s Isusom. Uvijek su gore ili dolje, već prema svojim prilikama.

To nije primjerena zaručnica za tog Zaručnika. Ne, njegovu zaručnicu mora krasiti određena ljepota da bi ga privukla: "Tada će se kralj zaželjeti ljepote tvoje" (Ps 45,11). Ali što je ta ljepota?

Vjerojatno ste pjevali o krasoti svetosti: "Poklonite se Gospodu u krasoti svetosti" (Ps 29,2). Ta krasota opaža se u očima Božjim; to je ono što Isus vidi u nama i što ga privlači.

Duh Sveti govori Kristovoj zaručnici: "Ako sve ostaviš, ako sve drugo zaboraviš i ukrasiš se samo za njega, on će tada poželjeti tvoju ljepotu!" To znači da ni posao, ni osoba, ni odnos ne mogu doći između vas!

Čuo sam reći jednu pobožnu ženu: "Što pobožniji moj muž postaje, privlačniji mi je." Takav bi zapravo trebao biti sveti brak. Isto tako, što se više potpuno predajete i posvećujete Gospodinu, privlačniji i ljepši mu postajete.

"Tada će se kralj zaželjeti ljepote tvoje …" (Ps 45,11). Kakva nevjerojatna misao: Isus neće moći biti daleko od tebe! Hebrejsko značenje ljepote ovdje zapravo je snažna čežnja i želja. Drugim riječima, Isus će biti privlačen k tebi – prepun želje za tobom!

U svom životu obavio sam mnoga vjenčanja. Nikada nisam vidio zaručnika koji se ne bi od radosti smiješio na svoju zaručnicu misleći: "Ona je sva moja!" Ljubljeni, to je ljepota o kojoj govorim. Naš Zaručnik raduje se govoreći o svojoj zaručnici: "Ona je zjenica mog oka. Radije provodi vrijeme sa mnom nego s bilo kim drugim. I zbog toga mi je divna!"

Doista, zaručnica Kristova ima unutarnju ljepotu koja je čini lijepom i izvana. Ona je "unutra sva u slavi" (Ps 45,13) jer je posvećena svome Zaručniku. Bez svake sumnje, on zna: "Ona je moja, posvećena jedino meni! Štuje me i odana mi je. Ja sam jedini u njezinu životu, središte njezine pozornosti. Ona za mene nalazi vremena, presretna je u mojoj nazočnosti i želi neprestano biti sa mnom." Kakva divna odanost!