FACELIFTING DUHA SVETOG

David je neustrašivo izjavio: "… jer opet ću ga slaviti, spasenje svoje, Boga svog" (Ps 42,12). I ponavlja istu izjavu u Psalmu 43,5. U izvornom hebrejskom, pravilan prijevod oba ova retka glasi: "Bog je spasenje mog lica!"

Vjerujem da David kaže ovdje nešto važno. Vidite, vaše lice je pano koji reklamira što se događa u vašem srcu. Sva radost i sva muka koja je u vama pokazuje se u vašem izrazu lica. Kad govorim o izrazu lica, govorim o izričaju lica, jeziku tijela, tonu glasa.

Primjerice, kad su mi misli opterećene brigama za našu crkvu – propovijedima, financijama i odnosima, obično hodam pognuto. Izgledam prezaposlen. Čelo mi je naborano. Neki mi ljudi čak kažu da izgledam žalosno.

Jednoga dana hodao sam 52. ulicom u blizini Kuće Hannah, sav zaokupljen crkvenim poslovima i vjerojatno čak previše pognutih ramena. Došao sam do jedne napuštene kuće gdje je neka žena sjedili na ulazu. Mogao sam vidjeti da je potpuno drogirana. Promatrala me kako se približavam i kad sam došao do nje, rekla je: "Gospodine, tako loše ipak nije."

Bio sam ponižen! Pomislio sam: "Tu smo, žena, potpuno drogirana, i ja, čovjek Božji. Ona se smiješi i izgleda dobro, a ja sam pognutih ramena od bremena, kao da je sva nada nestala." Kakav mi je to bio ukor!

Zahvalan sam Bogu za njegovo veliko spasenje – za otkupljenje naših duša, duha, čak i tijela. Ali mnogima od nas potrebno je i spasenje lica! Potreban nam je facelifting Duha Svetog, jer naša lica svijetu šalju pogrešnu poruku!

Jedna mlada žena došla je u Kuću Hannah s borama grijeha duboko utisnutim na licu. Izgled lica bio joj je krajnje tvrd. Međutim, dva tjedna nakon što je bila spašena, nitko ne bi mogao vjerovati koliko se promijenila. Ja je čak nisam prepoznao.

Kako je došlo do takve promjene izgleda lica? "Mudrost čovjeku razvedruje lice i mijenja njegov namršteni lik" (Prop 8,1).

Držim da "mudrost" u ovom retku znači Isus Krist. Kristova nazočnost u vašem srcu zaista ima izravan utjecaj na vaše lice! Ona utječe na vaše hodanje, govor, sâm ton vašega glasa.