ON VIDI SVAKI KORAK

Mnoštvo kršćana diže se svakoga jutra s neopisivim problemima pred sobom – fizičkim bolima, emocionalnim trpljenjem, financijskim borbama. Mnogi su tako pritisnuti nevoljom da se brinu: "Sve ovo je previše da bih se s time mogao nositi. Nemam snage da se dulje borim sa svim tim stvarima. Kako ću ikada uspjeti izaći iz toga?"

Naša služba prima mnoga pisma svetih koji svakodnevno podnose krajnje teške situacije. Jedna pobožna žena piše: "Bila sam u braku preko trideset pet godina i baka sam. Ali sad je moju obitelj uništio moj muž preljubnik. On je bio Duhom ispunjen čovjek, upotrebljavan od Gospodina, ali sad je ogorčen pohotnik, pun požude u svojoj starosti. Molim vas, molite za mene. On je iz mene istjerao svu ljubav te sam silno nesretna. Mislim da neću još dugo izdržati."

Naš nebeski Otac vidi svaki korak našega života i usprkos svim našim krizama i poteškoćama zapovijeda nam iznova i iznova u Pismu: "Ne boj se!" Ne smijemo vjerovati da će nas naši problemi oboriti i uništiti, jer on je naš štit.

"Blago tebi, Izraele! Koji narod ko tebe Jahve spašava? On štit je tvoj što te brani i mač tvoj slavodobitni, dušmani ti se ulaguju, al ti ćeš im gazit po leđima" (Pnz 33,29). Bog nam govori: "Nije istina da si odbačen! Nisam ljut na tebe i nisam te pustio da se sam braniš protiv neprijatelja. Sve su to sotonine laži!"

S kakvom god krizom se suočavamo, kakve god velike poteškoće leže pred nama, naša pobjeda je osigurana: "Ali u svemu ovom sjajno pobjeđujemo po onome koji nas je ljubio" (Rim 8,37).

Znači li to da trebamo stajati i čekati da Bog pošalje anđela kako bi pogubio sve naše neprijatelje? Ne, nikako! Iako je Bog navijestio našu pobjedu, on neće obaviti naš dio za nas.

Mi još uvijek moramo podići mač i udariti na neprijatelja. Razlika je u tome što to činimo vjerujući da nam je Bog obećao dati snagu: "Ali hvala Bogu koji nam dade pobjedu po našem Gospodinu Isusu Kristu" (1 Kor 15,57).

Duh Sveti odgovara na našu vjeru! Kad ga prizovemo, on dolazi na nas nadnaravnom snagom da usmrtimo djela tijela. Naš dio je imati vjeru i onda ići s vjerom da će se Duh Božji oduprijeti sili zla koja dolazi protiv nas.