DOĐITE K MENI by Gary Wilkerson

"Dođite k meni svi koji ste umorni i opterećeni, i ja ću vas okrijepiti" (Mt 11,28). Isus ne nudi samo poziv, on nam govori – zapovijeda – da dođemo k njemu jer jedino on može dati odmor koje trebaju naše duše.

No je li uopće moguće da u svojoj vlastitoj snazi "dođemo k njemu"? Prema Isusu, nemoguće je: "Nitko ne može doći k meni ako ga ne privuče Otac koji me posla" (Iv 6,44). Zašto bi nam Krist zapovjedio da učinimo nešto što ne možemo?

Ovdje smo dobili jednu važnu lekciju – lekciju koja je sudbonosna za kršćanski život. A to znači, kad primimo zapovijed, nije dovoljno da se uzbudimo i kažemo: "Gospodine, ja sam tvoj čovjek!" Ako to učinimo, upast ćemo u problem i prije nego započnemo. Činjenica je da kad u evanđeljima primimo zapovijed, ona razotkriva našu nesposobnost. Bog to čini namjerno. Jer kad nam otkriva svoju volju i svoje zapovjedi, pokazuje nam našu nemoć da ih postignemo u vlastitoj snazi.

Iz tog razloga Isus slijedi svaku nemoguću zapovijed s obećanjem. Prvo, on kaže. "Nitko ne može doći k meni ako ga Otac ne privuče." Zatim odmah kaže: "Ja ću ga uskrisiti u posljednji dan" (Iv 6,44). Bog nas neće samo privući k sebi, nego će nas podići u nov, uskrsli život. Njegova snaga nam omogućava da s njim hodamo u novom savezu.

Mi nismo sposobni imati nov život u vlastitoj snazi. To dolazi jedino po njemu. Jednako tako, ista sila koja nas spašava po milosti, i čuva nas po milosti. "Onaj koji radi što je pošteno dolazi k svjetlu, da bi se očitovalo da su njegova djela učinjena u Bogu" (Iv 3,21). To znači da su učinjena u Bogu.

Bog u nama oblikuje djelo. Zbog toga slijedi svaku zapovijed s obećanjem. Čim otkriva našu nesposobnost, otkriva svoju sposobnost i spremnost da sve to u nama izvrši.