BOG JE UČINIO VELIKE STVARI

"Jer ja sam Jahve, Bog tvoj … i ja te ljubim … Ne boj se, jer ja sam s tobom" (Iz 43,3-5).

Starozavjetne priče o Abrahamu, Jošui i čitavom Izraelu su da bi nas ohrabrile i potakle tražiti nazočnost Božju u našim životima. Možemo zahvaljivati Bogu što je njegova nazočnost učinila za njih, a ipak svatko od nas ima snažno svjedočanstvo o onome što je njegova nazočnost učinila i za nas: vodila naš život, otvarala vrata, uklanjala prepreke, talila srce, činila nas neustrašivim.
Vidio sam da se to pokazalo istinitim u mom životu. Možda ćete reći: "Samo se hvališ!" Ne, činjenica je da je Božja nazočnost bila sa mnom bez obzira na mene!

Kad smo započeli crkvu Times Square u gradu New Yorku, nazočnost Kristova širila se iz nas u svemu što smo činili. Sjećam se kako sam u potrazi za kazalištem, koje bismo koristili kao crkvu, ušao u ured jednoga poznatog broadwayskog producenta. Tajnica tog čovjeka i osoblje mi se podsmjehivalo; njihove riječi i stavovi uvjeravali su me da se ja, nepoznat mali propovjednik, nikada neću moći sastati s njim. Zapravo, čak sam i sâm mislio da će me izbaciti. Ali onda je producent izašao iz svog ureda i kad me ugledao, pozvao me ući!

Sljedećih nekoliko tjedana, taj producent i ja dobro smo se upoznali. Povremeno bi on gledao preko svoga stola i rekao: "Ne znam zašto trošim toliko vremena s vama. Raspored mi je pretrpan." Ali kad god sam ušao u njegove urede, tajnica bi me gurnula ispred svih drugih posjetitelja, govoreći: "Propovjedniče, odmah uđite, čeka vas!"

Na kraju je ovaj čovjek prodao svoje kazalište nama da ga koristimo kao crkvu Times Square. Pa i kad je potpisivao dokumente prodaje, rekao je: "Ne znam zašto to radim!" Jedino ga je nazočnost Božja mogla pokrenuti da proda tu zgradu nama. Samo nekoliko godina nakon prodaje, on i njegovi pravni zastupnici vruće su molili da ga otkupe!

Vidio sam da je Bog mijenjao srca i drugih. Čovjek koji je posjedovao zgradu odmah do naših, odbio nam ju je prodati kao aneks. Ali s vremenom se sprijateljio sa mnom i na kraju nam ju je prodao. Sve mi je vrijeme govorio: "Nešto tamo gore radi za vas!"
To je sila nazočnosti Božje. A i svaki kršćanin može posvjedočiti na isti način: "Božja nazočnost koja je sa mnom učinila je velike stvari!"