ON UNIŠTAVA SILE TAME - Gary Wilkerson

Dok je Isus učio u sinagogi, jedan je čovjek, opsjednut zlim duhom, povikao: "Ha, što hoćeš od nas, Isuse Nazarećanine? Jesi li došao da nas upropastiš?'" (Lk 4,33).

Pogledajte to pitanje: "Jesi li došao da nas upropastiš?" Ovo je stvarno predivno, jer Isus ne samo da posreduje, on i upropaštava.

Tako sam blagoslovljen kad čujem riječ "upropastiti" u ovom tekstu, jer ako u vezi s nečim samo posreduješ, bojim se da se to može vratiti. Je li itko ikada imao nešto što je otišlo i onda se vratilo? Prošle godine u ovo vrijeme rekao sam da ću izgubiti desetak kilograma. Pa, izgubio sam desetak kilograma, a onda sam ih opet vratio – plus još pet. Što se mene tiče, posredovanje nije dovoljno. Ja trebam uništenu stvar, a kako je s vama?

Zahvalni smo Bogu da posreduje, ali više od svega smo sretni što uništava djela neprijatelja. Isus je rekao: "Došao sam da uništim djela zloga." Da je čitav plan protiv vas zapisan i u paklenoj jami, on neće samo posredovati, kao prekrižiti jednu točku, nego će uzeti taj plan, pocijepati ga u tisuću komadića i baciti u vatru. Sotona može pitati: "Što si učinio s mojim planom, mojim namjerama da uništim život ove osobe?"

"Sin Čovječji je došao da uništi djela đavolska" (vidi 1 Iv 3,8).

Isus uništava ono što cilja vas uništiti, jeste li to znali? On je tu da uništi sile tame u vašem životu.