KAD BOG PROVIĐA - Nicky Cruz

Ogromno je olakšanje živjeti pod vodstvom i providnošću Božjom. To skida mnoge brige s vaših ramena. Ne moram se pitati odakle će doći moj sljedeći obrok ili hoću li imati mjesto kamo ću položiti glavu. Znam da je Bog u potpunoj kontroli i nikada me nije razočarao.

U mojoj ranoj službi brinuo sam se za moju djecu. Znao sam da će me moja prošlost proganjati i brinuo sam se hoće li prokletstvo pod kojim su bili moji roditelji stići i moju obitelj. Znao sam da sotona ne voli kako ga iz tjedna u tjedan napadam i to u njegovu vlastitom dvorištu. Neprekidno mi se podrugivao i znao sam da će isto činiti mojoj ženi i djeci.

Kao evanđelist provodio sam mnogo vremena na cesti, daleko od kuće, i kao mlad čovjek provodio sam sate moleći da se Bog brine za moju obitelj, štiti ih od svega što bi im sotona htio učiniti.

Mnoge sam noći ležao budan u hotelskoj sobi moleći: "Gospodine, znaš da pokušavam biti najbolji muž i otac. Volim djecu i Gloriju više nego vlastiti život. Ne bih mogao podnijeti misao da im se nešto dogodi. Molim te, brini se za moju obitelj. Molim te, bdij nad njihovim srcima. Bdij nad mojom dječicom, Isuse."

Što sam više molio tu molitvu, više je Bog stavljao osjećaj mira u moj duh. Rekao mi je da ako ostanem vjeran njegovu pozivu za moj život, on će se brinuti za Gloriju i djecu. Poznavao je moje srce. Znao je koliko sam mu želio služiti i koliku sam bol osjećao za izgubljene i bespomoćne ovoga svijeta i tako me ovlastio da posežem za njima u svakoj prilici. I htio je da to činim bez brige za svoju obitelj.

Bio je to jedan od mnogih razgovora koje je Bog imao sa mnom kroz godine. Obećao mi je da će se brinuti za moju obitelj te sam ih potpuno prepustio pod njegovu skrb. I održao je svoje obećanje.


Nicky Cruz, međunarodno poznat evanđelist i plodan pisac, obratio se Isusu Kristu iz živote nasilja i kriminala nakon susreta s Davidom Wilkersonom u New Yorku 1958. godine. Priča njegova dramatičnog obraćenja ispričana je najprije u knjizi Davida Wilkersona Na život i smrt, a kasnije i u njegovoj vlastitoj vrlo traženoj knjizi Trči mali trči.