ISUS JE DOŠAO DA UNIŠTI DJELA ĐAVOLSKA - Gary Wilkerson

Nakon što je verbalno bio napadnut od čovjeka s demonom, Isus je rekao demonu: "Umukni i iziđi iz njega" (Lk 4,35). Na to je demon oborio čovjeka i izišao iz njega bez da ga je dalje mučio.

Kako bi to bilo da danas vjerujete kako se vaš brak ne može dalje kvariti? Kako bi to bilo da vjerujete da se vaša djeca, koja su daleko od Boga, mogu vratiti Gospodinu i upoznati ga?

Vidio sam da je ono što je u ovom tekstu zapisano stvarnost i želim vam reći da se ista stvar može dogoditi i vama. Ja sam bio na samom rubu zbog moga izgubljenog sina. Ostavio je dom, drogirao se i živio na ulici. Bio je samo divlje dijete, ali imao je dobro srce i znao sam da Bog ima poziv za njegov život.

Počeo sam moliti ove stvari: "Duše Sveti, posreduj kod mojega izgubljenog sina Elliotta. O, Duše Sveti, gdje god je upravo sada, osujeti planove neprijatelja, jer znam da je pozvan iz jedne pobjede u drugu. I, Gospodine, uništi djela neprijatelja."

Izgubljeni sin se vratio kući! Isus je posredovao u njegovu životu i moj sin je promijenjen čovjek. Služi Bogu. Potpuno je drukčiji. Tu je radost, pouzdanje, neustrašivost. I vizija za njegovu budućnost. Zašto? Jer Isus posreduje, Isus osujećuje i Isus uništava.

Dobra vijest je da Isus želi uzeti ono što je isplanirano protiv vas i uništiti, tako da vam to ne može dalje štetiti. On to može učiniti za vas danas!