POUZDANJE U GOSPODINA

Svaki kršćanin tvrdi da se pouzdaje u Gospodina. Međutim, mnoga djeca Božja u stvari nisu spremna suočiti se s crnom olujom koja dolazi na ovaj svijet. Ako ne posjedujemo posebno, čvrsto pouzdanje u našega Gospodina, nećemo biti spremni za teška vremena, ni sada, ni u budućnosti.

Kad oluja izbije u punom bijesu i neizvjesnost se spusti na čovječanstvo poput oblaka, mnoštvo kršćana neće biti u stanju nositi se s time. Svladani strahom, izgubit će svoju pjesmu pobjede. Tko su ti vjernici koji neće biti spremni podnijeti oluju? To su oni koji nisu gajili život molitve i nisu ukorijenjeni u njegovoj Riječi.

Pobožni pastiri godinama potiču kršćane da nađu vrijeme svakoga dana kako bi se susreli s Bogom u molitvi. Hvala Gospodinu, mnogi su naučili izlijevati svoje srce Isusu i nagrađeni su svetom vjerom i pouzdanjem. Doista, njihova vjera svakodnevno raste oslanjanjem na njegovu Riječ.

Vidite, zajedništvo rađa pouzdanje. Izlijevajući Gospodinu sve naše brige, dolazimo od njega s njegovim odmorom i sigurnošću: "U nj se … uzdaj u svako doba; pred njim srca izlijevajte" (Ps 62,9). Prema ovom psalmu, "pouzdanje" i "izlijevanje" su nerazdvojivi. Da bismo se uzdali u Boga sve vrijeme, uključujući i mračna vremena, onda mu moramo izlijevati svoje srce bez prestanka.

Kako dani postaju strašniji, dizat će se ljudi Božji koji će biti sve neustrašiviji i neustrašiviji. To su vjernici koji svakodnevno prizivaju ime Gospodnje: "Tako s pouzdanjem možemo reći: 'Gospodin je pomoćnik moj; neću se bojati. Što mi može učiniti čovjek?'" (Heb 13,6). Otkrivenje iz Riječi Božje podupirat će ih u najteža vremena.

David je naučio prizivati Gospodina u svakoj krizi svoga života. Iznova i iznova ovaj je pobožan čovjek trčao na svoje tajno mjesto, izlijevajući sve svoje strahove pred Gospodinom: "U nevolji zazvah Jahvu i Bogu svome zavapih. Iz svog Doma zov mi začu i vapaj moj mu do ušiju doprije … (on) me izbavi" (2 Sam 22,7.18).