POSLUŠNOST GLASU GOSPODNJEM


1988. godine Bog je pozvao našu službu da pođe u grad New York i započne crkvu na Times Squareu. Napuštanje našega udobnog okruženja u Texasu i dolazak u grad zahtijevalo je velik korak poslušnosti. Nismo imali zajednice i zgrade i imali smo vrlo malo novca. Jedina stvar koju nam je Bog rekao bila je: "Idi i ja ću biti s tobom. Ja ću te blagosloviti. Ja ću biti tvoja nagrada."

I tako smo pošli – i Gospodin je postao naš štit, dajući nas se iz godine u godinu. Desetljećima kasnije, usred Times Squarea imamo rastuću, zrelu zajednicu misijski orijentiranu, koja stoji kao svjedočanstvo njegova čuda.

Božja Riječ puna je posebnih, specifičnih obećanja za one koji su pozvani da načine korak u poslušnosti. Ovdje je samo nekoliko tih obećanja da ih nosite do prijestolja Božjeg. Na njih se možete čvrsto osloniti:
  • "Budete li mi se vjerno pokoravali (bez polovnog predanja) i držali moj Savez, vi ćete mi biti predraga svojina mimo sve narode" (Izl 19,5).
  • "Slušajte glas moj, pa ću ja biti vaš Bog, a vi ćete biti moj narod. Idite putem kojim vam zapovjedih, da vam dobro bude" (Jer 7,23).
Imamo i čvrsto obećanje da će Duh Sveti biti s nama na svim našim koracima poslušnosti kao i u vrijeme naših testiranja: "Za ovo svjedočimo mi i Duh Sveti kojega je Bog dao onima koji mu se pokoravaju" (Dj 5,32).

Ako vam Bog govori da odložite nešto, načinite korak i učinite to. Biblija jasno govori da ako ste poslušni Gospodinu, on će vam dati Duha Svetog da bude vaš vodič i vaša snaga. On će vas opskrbiti sa svime što trebate da dovršite djelo poslušnosti.