POTPUNO PREOBRAŽENA by Nicky Cruz

Bog je obdario moju maku beskrajnim talentom i sposobnošću i htio ju je upotrijebiti da čini velike stvari za njegovo kraljevstvo na zemlji – da dosegne bezbrojne duše za Krista i podigne dobru obitelj, da bude izuzetna žena i majka.

Ali sotona ju je spriječio da bi otkrila svoju svetu svrhu. Obmanuo ju je i skrenuo u ranoj životnoj dobi upoznajući je sa svijetom okultizma, sprečavajući je od istine Riječi Božje. Uvodeći moju majku u mračan i zao svijet, spriječio ju je da prigrli blagoslove koje je Bog pripremio za nju. Vezao ju je, oslijepio i natjerao na pokornost. Većinu svog života živjela je okovana – utamničena Zlim, potpuno nesvjesna dobrote i milosrđa Božjeg.

Onoga dana kad je moja majka bila oslobođena sotonskog prokletstva, bio je to dan kad je konačno počela vidjeti što je Bog isplanirao za njezin život. Postala je drukčija žena. Po prvi put otvorile su joj se oči i mogla je vidjeti! Vidjela je mržnju i nasilje u kojem je živjela i to joj je bilo mrsko. Gotovo bi se razboljela kad bi se sjetila kako se ponašala prema svojoj obitelji, ljubavi koju je zadržala, grijeh koji ju je držao kao taoca.

One prekrasne zelene oči koje su me jednom gledale sa silnom osvetom i mržnjom iznenada su bile ispunjene ljubavlju. S njezinog lica nestala je napetost i ogroman mir došao je na nju. Isus je ušao u njezino srce i oduzeo joj svaki djelić straha, svaki nagovještaj mržnje, svaku sjenku tame i očaja. Potpuno ju je promijenio. Konačno je moja majka bila u stanju prihvatiti svoju svrhu, poziv i slavnu budućnost pred Bogom.

Posljednjih dvadeset pet godina života, moja je majka živjela u Božjem blagoslovu i naklonosti. Postala je osoba kakvom ju je stvorio da bude – divna žena i majka. Svatko koga bi srela bio bi blagoslovljen njezinom ljubaznošću, a prijatelji je čak nisu ni prepoznali. Više nije bila osoba s kojom sam odrastao. Njezin život Isus je potpuno preobrazio.

__________

Nicky Cruz, međunarodno poznat evanđelist i plodan pisac, obratio se Isusu Kristu iz živote nasilja i kriminala nakon susreta s Davidom Wilkersonom u New Yorku 1958. godine. Priča njegova dramatičnog obraćenja ispričana je najprije u knjizi Davida Wilkersona Na život i smrt, a kasnije i u njegovoj vlastitoj vrlo traženoj knjizi Trči mali trči.