RIJEČ NADE ZA SVE RODITELJE

Pismo je jasno da ako odgajate svoju djecu na autoritetu Riječi Božje, neće otići od tog učenja u kasnijim godinama. Oni mogu od toga skrenuti na neko vrijeme – čak godine – ali na kraju će ih to vratiti natrag k istini. "Upućuj dijete prema njegovu putu pa kad i ostari, neće odstupiti od njega" (Izr 22,6).

Biblija nudi riječ nade za sve roditelje koji tuguju nad otpalim djetetom. To je obećanje saveza koje bi svaki roditelj trebao upamtiti. Odnosi se i na djecu koja su se izgubila i na one koji su trenutačno pod vašom skrbi: "Sad čuj, Jakove, slugo moj, Izraele, kog sam izabrao. Ovako kaže Jahve, koji te stvorio, koji te od utrobe sazdao i pomaže ti: 'Ne boj se, Jakove, slugo moja, Ješurune, kog sam izabrao. Jer na žednu ću zemlju vodu izliti, i po tlu sušnome potoke. Izlit ću duh svoj na tvoje potomstvo, i blagoslov na tvoja pokoljenja. Rast će kao trava pokraj izvora, kao vrbe uz vode tekućice" (Iz 44,1-4).

Ova riječ obećanja Izraelu ima značenje i za nas danas. Njezine riječi utjehe dane su svima koji su odabrani (vidi 1. redak) – što znači, svima koji su u Kristu.

Gospodin započinje govoreći nam u 1. i 2. retku: "Ja sam Gospodin koji te stvorio i znam tvoju bol. Pomoći ću ti sad. Ne moraš se bojati." Riječ Ješurun u ovom retku znači pravednik. Drugim riječima, Bog daje ova obećanje svojim pravednima – slavna, obvezujuća obećanja saveza. Ta obećanja su:

  • Bog će osigurati vodu da utaži našu žeđ: "Jer na žednu ću zemlju vodu izliti, i po tlu sušnome potoke" (Iz 44,3). Je li vam Gospodin donio svoju Riječ koja gasi žeđ? Je li došao k vama u vaša sušna vremena i preplavio vas svojim Duhom? Pijete li čistu vodu njegove Riječi?
  • "Izlit ću svoj duh na tvoje potomstvo, i blagoslov na tvoja pokoljenja. Rast će kao trava pokraj izvora, kao vrbe uz vode tekućice" (Iz 44,3-4).