BOLJE OD PENTEKOSTA

Ivan Krstitelj nije preživio do Pentekosta! Nije vidio razdijeljene ognjene jezike niti je čuo buku silna vjetra. Nije vidio potresen Jeruzalem i obraćeno mnoštvo. Ali je rekao da je njegovo veselje doseglo vrhunac. On je čuo nešto bolje od buke vjetra, bolje od pohvalna svjedočanstva, bolje od glasa radosne zaručnice. Čuo je Spasiteljev glas.

"Tko ima zaručnicu, taj je zaručnik. Ali zaručnikov prijatelj, koji stoji i sluša ga, od srca se veseli zaručnikovu glasu. Ovo je moje veselje sad doseglo vrhunac" (Iv 3,29).

Ivan je okusio najveće veselje koje jedan Isusov sljedbenik može poznavati. Rekao je: "Mirno sam stajao i čuo ga kako mi govori. Od njegova glasa srce mi je poskočilo. Govorio je meni osobno. Čuo sam svoga Gospodina i to je moje veselje. Moje veselje je već sâm njegov glas."

Ivan je mogao reći: "O, da, ljubim ga. Štovao sam ga do njegovih nogu i rekao mu koliko sam nedostojan. Ali moje veselje nije bilo u onome što sam ja rekao njemu, nego što je on rekao meni. Čuo sam njegov glas i radovao se već u zvuku njegova glasa."

Neki ljudi uče da Gospodin više ne govori ljudima osim kroz otkrivenu Riječ. Oni ne mogu vjerovati da ljudi i danas mogu biti vođeni i blagoslivljani tim tihim glasićem.

Isus je rekao: "Moje ovce slušaju glas moj; kad ih zovem, čuju me … drugoga ne slušaju …" Danas se bojimo svih iskorištavanja, bojimo se da ćemo biti odvedeni u otkrivenja suprotna Riječi Božjoj. No svaka lažna vizija, lažno proroštvo, lažno vodstvo, izravan je rezultat vlastitog ponosa i samovolje. Ljudi zlorabljuju svaki dar Božji. Međutim, Bog ipak izravno govori srcima onih koji su voljni čuti.

"Bog koji je nekoć u mnogo navrata i na mnogo načina govorio ocima po prorocima, na kraju, to jest u ovo vrijeme, govorio nam je po Sinu …" (Heb 1,1-2).

"Zato, kako veli Duh Sveti: 'Danas kad čujete glas njegov, ne otvrdnite srca svoja'" (Heb 2,7-8).