USPJEH I POSLUŠNOST by Gary Wilkerson

"Uto se Kišu, Šaulovu ocu, izgubilo nekoliko magarica pa Kiš reče svome sinu Šaulu: 'Uzmi sa sobom jednoga momka pa ustani i idi tražiti magarice'" (1 Sam 9,3).

Kad god nam Pismo govori da je nešto bilo izgubljeno, kao u priči ili paraboli koju je Isus ispričao o izgubljenoj ovci, saznajemo nešto o Božjem srcu za izgubljenima. Bog želi da je njegov narod voljan poći i spašavati izgubljene – točno kao što se događalo ovdje u ovom izvješću u vezi sa Šaulom.

"I prođoše oni Efrajimovu goru …" (1 Sam 9,4). Penjanje i silaženje Efrajimovom gorom bio je težak početak, ali otac je Šaulu dao nalog i on ga je htio ispuniti.

Zatim 4. redak nastavlja: "… i prođoše zemlju Šališu, ali ne nađoše ništa." Šaul je prošao ovom brdovitom zemljom, a onda i drugim područjem, bez da je našao magarice. Vjerojatno se osjećao pomalo beznadno pitajući se hoću li ikada uopće naći te magarice.

U svom srcu bio je predan toj potrazi "jer je to moj otac tražio od mene i želim biti poslušam tom pozivu. Ove izgubljene magarice mnogo znače mojem ocu te ću ih tražiti svim svojim srcem."

"… prođoše zemlju Šaalim, ali magarica ne bijaše ondje; prođoše i zemlju Benjaminovu, ali ne nađoše ništa" (1 Sam 9,4, nastavak).

Konačno je Šaul rekao svome sluzi: "Hajde, vratimo se, da se ne bi otac okanio magarica i zabrinuo se za nas" (1 Sam 9,5).

Rekao je: "Doista smo se trudili. Imali smo viziju i ja sam doista mislio da ih možemo naći, ali ne možemo."

Za neke ljude je poimanje koraka u vjeri u stvari strah od neuspjeha. Oni ne čini ono na što ih je Bog pozvao jer se boje da možda neće uspjeti.

Pažljivo poslušajte! Kad vas Bog u nešto poziva, on vas uvijek ne poziva da uspijete; on vas poziva da poslušate! Uspjeh poziva je do njega; poslušnost je do vas.