UROTA PREKIDA


Sav se pakao trese od učinkovite, gorljive molitve jednog vjernika. U dupljama prokletih, snažna molitva samo jednog zagovornika zvuči poput strašne grmljavine. Ni centimetar prostora u paklu ne ostaje nedotaknut vjernikom koji se odriče samoga sebe, uzima svoj križ i slijedi Krista svim svojim srcem.

Ali moramo upamtiti da će duša koja silnom čežnjom vapi za dubinom u Kristu postati meta sotonine urote prekida.

Jedan mi je pastor pisao: "Moja najveća bitka nije s nekim tajnim grijehom tijela, nego s održavanjem postojanog života molitve i proučavanja Riječi Božje! Sotona me rijetko kuša seksualnim grijehom, ali toliko me zapošljava svakodnevnim potrebama života da su moje prilike za molitvu i proučavanje istisnute. Ne činim to namjerno, ali našao sam se uhvaćen u raznoraznim projektima i prekidima. Taj ciklus se iznova i iznova ponavlja i sotona mi otima vrijeme s Bogom."

Poput milijuna drugih iskrenih kršćana, ovaj dragi pastor žrtva je demonske urote prekida. A đavolja glavna meta u tim napadima je tajna klijet molitve. Dakle, kako đavao drži vjernike izvan ovoga strahovitoga tajnog mjesta? Vabi li ih erotičnim slikama, umirujućim mislima o bijegu kroz alkohol ili drogu ili snovima o slavi i bogatstvu?

Ne, nikada! Đavao zna da čovjek u jedinstvu s Kristom neće podlijeći takvoj vulgarnosti. Umjesto toga, stara lisica traži kako da upadne i spriječi svako vjernikovo nastojanje da uđe u nazočnost Božju i proučavanje njegove Riječi.

Zajedništvo u molitvi i proučavanje Riječi Božje ne može biti opcija. Vaša misao ne bi smjela samo biti da trebate moliti, nego i da ne možete preživjeti bez molitve. Job je izjavio: "Cijenio sam riječi usta njegovih više od svoje neophodne hrane" (Job 23,12).

Jedino kad molitva postane dovoljno važna stvorit ćete vrijeme da je vršite!