TKO VAM JE REKAO DA STE NEDOSTOJNI?

Tko vam je rekao da ste nedostojni, da niste dobri, da ste beskorisni Bogu? Tko vas podsjeća da ste slabi, bespomoćni, potpuni promašaj? Da nikada nećete doseći Božji standard?

Svi znamo da taj glas dolazi od samog đavla. On je taj koji vas neprestano uvjerava da je Bog ljut na vas. Njegove laži slušate čitav dan i one dolazi ravno s dna pakla.

Tko kaže članovima zbora da nisu vrijedni pjevati i slaviti u domu Božjem? Tko kaže glazbenicima da nisu dostojni svirati u instrumente štovanja? Tko kaže starješinama, redarima, vjeroučiteljima, dobrovoljcima, ljudima u službi, ljudima u redovima da nisu dostojni? Tko ih podsjeća na svaki grijeh i neuspjeh i optužuje da imaju nečiste ruke i nečisto srce? Tko im kaže da nemaju pravo dotaći svete stvari Božje?

Uznemirujući glas đavla – optuživača braće – govori vam: "Bog te ne može upotrijebiti dok ne sjedneš i ne riješiš ovu stvar. Čak ne možeš ni ući u njegov dom dok se ne učiniš dostojnim."

Đavao je mnoge od vas koji čitate ovu poruku uvjerio da ste nedostojni da biste ikada bili upotrijebljeni od Boga. Možda se čak osjećate nedostojni zvati djetetom Gospodnjim. Kad gledate na svoj duhovni život, sve što vidite je nedosljednost. A neprijatelj nastavlja lagati neprestano vas podsjećajući na vaše promašaje, uvijek mučeći vaš duh.

Dopustite da ovdje stanem i nešto vam priznam: Ja se nisam nikada, u svim svojim godinama službe, osjećao dostojnim visokog poziva kao propovjednika. Tijekom moje službe Gospodinu, bio sam pod paljbom optuživanja da sam nedostojan govoriti za Boga – nedostojan propovijedati, učiti druge, biti vođa.

Ja nisam dostojan napisati ovu poruku, a vi niste dostojni podići svoje ruke i slaviti Boga. Nitko nije dostojan – ne u svojoj vlastitoj ljudskoj snazi i moći. Ali Isus nam je rekao: "Ja sam vas učinio dostojnima."

"… jer kao što su nepokornošću jednoga čovjeka svi postali grešnici, tako će i pokornošću jednoga svi postati pravednici" (Rim 5,19).