NAŠ POUZDAN SAVJETNIK

Ne dajem financijske savjete, ali u dodiru sam s jedinim pouzdanim savjetnikom ovoga svijeta! Moj pouzdan savjetnik ima odgovor za svako pitanje po bilo kojoj stvari. S našom je službom od samog početka. Kad smo naše urede preselili natrag u grad New York, preselio se s nama. I vodio je ovdje svaku našu transakciju s nekretninama. Pomogao nam je kupiti povijesno kazalište Mark Hellinger na Broadwayu, gdje crkva Times Square održava bogoslužja.

No on nije samo naš financijski savjetnik i savjetnik za nekretnine, on je i naš pravni savjetnik, obiteljski savjetnik, vodič na putovanjima. On nas doista doslovce vodi što god radimo i s čime god se suočavamo. Kad sam posljednji put razgovarao s njim (što je bilo ovoga jutra), uvjerio me da će osigurati postojano vodstvo za nas i kroz dolazeća teška vremena. I rekao mi je da se ne moramo ni za što brinuti.

A što je najbolje, mom savjetniku ne smeta ako ga zovem svaki dan i u bilo koje vrijeme dana. Potiče me: "Ni za što se ne trebaš brinuti. Kroz sve to već sam mnogo puta prošao." Zapanjujuće je vidjeti kroz čitavu Bibliju da je iznova i iznova, u svakoj vrsti krize, Bog uvijek bio prisno povezan sa svojim narodom.

Tako je bio povezan i s Davidom, psalmistom, kad se našao u teškom razdoblju. Sa svojom vojskom vratio se kući u Siklag i otkrio da je družina pljačkaša ostavila od grada samo pepeo (1 Sam 30). Njegov dom bio je uništen, a obitelj odvedena u zarobljeništvo. Ništa nije ostalo. Sve za što je radio – stoka, oprema, imetak – sve je nestalo. U tom trenutku nije se imao kome obratiti s obzirom da su ga vlastiti vojnici bili spremni kamenovati jer su njega krivili da ih je odveo u bitku, a njihove najmilije ostavio nezaštićene.

Pismo govori da se David okrenuo svome savjetniku (i mome): "Tada David upita Jahvu za savjet govoreći: 'Hoću li u potjeru za onim razbojnicima i hoću li ih stići?' A on mu odgovori: 'Idi u potjeru, jer ćeš ih zacijelo stići i zarobljenike ćeš izbaviti'" (1 Sam 30,8). David je poslušao savjet svog savjetnika – i doista sve povratio!