POZDRAVLJAM VAS U DRAGOCJENO IME ISUS!

Božji me Duh duboko dotakao da vam pošaljem riječ podsjećajući vas na važnost da budemo zahvalni Gospodinu za svu njegovu ljubav i blagoslove za nas. Važno je zahvaljivati mu, čak i usred nevolja i razdoblja testiranja.

 

Bog je imao prijepor s Izraelom jer nisu bili zahvalni za sve njegove blagoslove i skrb. David je razumio da Bog voli ispuniti svaku potrebu svoga naroda, ali je isto tako znao da Gospodin želi njihovu zahvalnost. Zapisao je: "Uđite s hvalama na vrata njegova" (Ps 100,4). Trebamo započeti s hvalama: "Prinesi Bogu žrtvu zahvalnu" (Ps 50,14). "Pred lice mu stupimo s hvalama, kličimo mu u pjesmama" (Ps 95,2).

 

U nedavnom razdoblju testiranja, našao sam radost i olakšanje u tome što sam dolazio pred moga Gospodina sa zahvaljivanjem. Govorio sam mu da sam svladan, ali i da sam zahvalan za sve što je za mene učinio u prošlosti. Svakodnevno čineći tako, duša mi se podigla iznad sve buke, radost mi se vratila i smirio sam se.

 

Jeste li u prošlim danima bili Gospodinu zahvalni? Pitam vas, ne postoje li mnoge stari za koje mu možete biti zahvalni? Vaše spasenje. Zdravlje. Utjeha i podrška Duha Svetoga u vaša najteža vremena. Njegova prošla izbavljenja.

 

Pavao nam govori da trebamo zahvaljivati Bogu za ono što smo bili poučeni. Njegove su nam lekcije dale korijene s kojima možemo odolijevati đavlu u ova vremena. "U njemu čvrsto ukorijenjeni, na njemu stalno naziđivani i učvršćivani vjerom, kako ste poučeni, obilujte zahvalnošću"(Kol 2,7).

 

Gospodin poziva sav svoj narod na novo izlijevanje zahvalnosti za sve što je učinio za nas.