GOSPODIN VAS BLAGOSLOVIO I SAČUVAO NA SVIM VAŠIM PUTOVIMA!

Nedavno sam ponovno pročitao priču o Georgeu Mulleru koji se sredinom 1830-tih brinuo u Engleskoj za preko 2000 siročadi. Muller je bio poznat kao čovjek koji dobiva odgovore na svoje molitve. Prije nego je umro, nabrojio je u svojim dnevnicima preko 50 tisuća odgovora na molitvu.

 

Na pitanje kako je spoznao volju Božju u svakoj od tih stvari, Muller je nabrojio sljedeće korake za koje je vjerovao da su neophodni:

 

1.     Svoje srce dovodim u takvo stanje da ni u jednoj konkretnoj stvari nema svoju vlastitu volju.

2.     Rezultat ne prepuštam osjećajima ili dojmovima. To čovjeka može otvoriti za veliku obmanu.

3.     Tražim volju Božju kroz njegovu Riječ ili u vezi s njom. Ako gledate u Duha bez Riječi, otvarate se za obmanu.

4.     Razmatram prilike proviđene od Boga (Bogom kontrolirane).

5.     U molitvi tražim Boga da mi otkrije svoju volju.

6.     Trudim se imati čistu savjest pred Bogom i ljudima.

7.     Svaki put kad sam slušao ljude umjesto Boga, učinio sam ozbiljne pogreške.

8.     Djelujem tek kad imam mir, nakon mnogo molitve, čekajući s vjerom na Gospodina.

 

Oni koji hodaju po vjeri tražeći jedino savršenu volju Božju, često su oštro kušani i isprobavani. U svom vlastitom životu sve više i više nalazim koliko su važni revna molitva i čitanje Biblije. Nažalost, danas nema mnogo naroda Božjeg koji revno moli. Umjesto toga, mnogo je gledanja televizije i jako malo čekanja na Boga.

 

Kad se predajem molitvi, podiže mi se vjera. A kad se hranim na Riječi Božjoj, raste moje pouzdanje u njegovu silu da će me voditi i pomoći mi. Gospodin postaje moj bankar, savjetnik, odvjetnik.

 

Nađite ga i vi da isto bude i za vas.