SLUŽENJE POTREBITIMA - Claude Houde

Isus je pitao svoje učenike: "Što ljudi kažu tko sam ja?" (vidi Mk 8,27). Danas je ovo pitanje neizmjerno važno. Što naš sekularni svijet misli? Kakva je njegova zamisao crkve u našem modernom svijetu?
Dopustite mi ovo reći jasno koliko jasno mogu, ljubazno i iskreno, govoreći istinu u ljubavi. Moje putovanje svijetom dopustilo mi je susresti tisuće vođa i u izravnom sam dodiru s njihovim crkvama. Često se bojim da moderna crkva polako i nemilosrdno klizi u slatku bezumnost. Dragi čitaoče, mnoge su definicije bezumnosti, a jedna od najprikladnijih je "iznova i iznova činiti istu stvar na isti način i očekivati drukčiji rezultat". To je bezumnost!
Preko 90 posto sjevernoameričkih crkava nije vidjelo značajan rast u 20 godina, ali kao da ne vidimo potrebu da išta mijenjamo!
Dragi čitaoče, Abraham, otac vjere, oslobodio je zarobljene, borio se za siromašne, izgradio bunare i hranio gladne. Stotine blistavih obećanja, oštrih upozorenja i jasnih zapovjedi od Postanka do Otkrivenja motivira nas i poziva da služimo potrebitima. Proroci i patrijarsi su u Pismu učili i bili uzorom darežljivosti. Povijest crkve najsjajnije blista kad se posvetila obrani potlačenih i hodala u pravom pozivu i svrsi. Sin Božji utjelovio je sve vječne, nepromjenjive, božanske želje i naume Trojstva kad je došao među najsiromašnije, hranio gladno mnoštvo i iscjeljivao svaku vrstu bolesti i trpljenja.

Claude Houde, vodeći pastor Eglise Nouvelle Vie (crkve Novi život) u Montrealu, Kanada, čest je govornik na konferencijama za crkveno vodstvo Expect koje održava World Challenge širom svijeta. Pod njegovim vodstvom crkva Novi život narasla je sa šačice ljudi na više od 3500 ljudi u dijelu Kanade sa svega nekoliko uspješnih protestantskih crkava.