BOLNA STVARNOST

Zamislite Savlovu patnju kad se s bolnom stvarnošću suočio s Kristom blizu Damasku. Gospodin mu je rekao: "Ja sam Isus. A ti me progoniš" (vidi Dj 9,4-5). Savao je mislio da progoni samo pojedince, čineći djelo Božje kako bi iskorijenio židovske krivovjerce.
Uzdrman je bio istinom: "Isus ima duhovno tijelo. On je glava, a njegovo tijelo – njegova djeca ovdje na zemlji – povezana su s glavom. To je jedno tijelo, sačinjeno od vjernika koji su meso njegova mesa. I svatko tko dolazi protiv njih zapravo dolazi protiv njega."
UZROKOVANJE ISUSOVE BOLI
Sve što je Savao rekao i učinio protiv bilo kojeg "Isusovog čovjeka" kojega je progonio i utamničio – osobno je osjetio sam Krist. Suočenje  s tom istinom promijenilo je Savlov život.
Kao apostol, Pavao je došao do spoznaje kako duboko Bog ljubi svoju Crkvu. Došao je do spoznaje da je u Gospodnjim očima Crkva dragocjen biser. Ona je i besprijekorna zaručnica za njegova Sina – jedno skupno, nevidljivo tijelo koje sačinjavaju krvlju otkupljena djeca iz svakog plemena i naroda na zemlji.
OZBILJNA ISTINA
Uvjeren sam da ovu istinu ne uzimamo dovoljno ozbiljno koliko bismo trebali. Njezino potpuno razumijevanje značilo bi kraj svim zamjerkama u Crkvi … kraj svakoj gorčini … kraj svakoj predrasudi, tjelesnom takmičenju, ponosu, ogovaranju i podjeli.
"… da ne bude razdora (podjele ili svađe) u tijelu, već da udovi brižno nastoje oko zajedničkog dobra sviju" (1 Kor 12,25).