PRIJE NEGO JE PREKASNO!

Čekate li i čeznete za Njegovim dolaskom?

Nikada ništa ne bih učinio da navedem drugog vjernika da posumnja u svoju spremnost. Većina ljudi koji čitaju ovu poruku vjerojatno mogu reći: "Da, spreman sam. Pokajao sam se i priznao svoje grijeh i oprošteno mi je. Svoje sam pouzdanje stavio u Isusovu pravednost i ako dođe upravo sada, znam da neće biti osude protiv mene. Znam u koga vjerujem. Siguran sam da sam njegov." I ja bih to rekao za sebe.

Međutim, čitajući i čitajući Kristova upozorenja, naišao sam na nešto čega se ne mogu otresti. Isus zapovijeda: "Dakle: bdijte" (Mt 24,42). Zatim kaže: "Ovo zapamtite" (Mt 24,43). Drugim riječima: "Da biste bili spremni, da biste bdjeli kao što bih ja htio – postoji nešto što morate znati."

Zatim Isus opisuje čovjeka koji je mislio da je spreman, ali nije bio. Kuća tog čovjeka bila je "prokopana" (Mt 24,43). Zatim, Isus opisuje čovjeka koji je doista bio spreman (Mt 24,45-47). Na kraju nam daje strašno upozorenje o zlom sluzi koji će biti bačen u pakao licemjerâ (Mt 24,48-51).

Uistinu, spreman sluga je poput glave ukućana koji osigurava hranu za one koji su pod njegovom upravom. "Tko je, dakle, onaj vjerni i razboriti sluga koga je postavio gospodar nad služinčadi svojom (ukućanima) da im daje hranu u pravo vrijeme" (Mt 14,45). Isus nam kaže da je nagrada tog sluge da bude upravitelj nad imanjem svoga gospodara (vidi Mt 24,47). Očito je "davanje hrane u pravo vrijeme" od velike važnosti.

Tko su upravitelji nad služinčadi (ukućanima) o kojima Isus ovdje govori? To govori o roditeljima. To isto tako uključuje pastore koji upravljaju nad "ukućanima Božjim" (Ef 2,19). Dakle, kako roditelj daje "hranu u pravo vrijeme"? U biblijskim izrazima hrana predstavlja Riječ Božju. Grčko značenje ovdje isto tako nudi hranjenje, iz korijena riječi "odgajati". Zatim, izraz u pravo vrijeme znači "u ispravno vrijeme". Krist kaže: "Blagoslovljeni su oni roditelji koji hrane svoju djecu Riječju Božjom. Oni ih odgajaju s biblijskom opomenom dok je vrijeme, prije nego je prekasno."