BOG ĆE BITI NAŠ OPSKRBLJIVAČ by Carter Conlon

Sjećam se da kad sam ostavio svoj sekularni posao da bih ušao u punovremenu službu, položio sam određeni iznos u banku iz moga mirovinskog fonda. Smatrao sam da ako čitava ta stvar sa službom ne bude funkcionirala, barem ću imati neka sredstva na koja ću se moći osloniti. Jednoga dana jedan je prijatelj, koji je isto tako bio u službi, došao u moj ured i rekao: "Pastore, ne znam što ću. Upravo mi je eksplodirao motor u autu, a nemam novac. Čak ne znam ni kako ću doći do crkve."

Znao sam da je njegova potreba bila prava, a isto tako sam znao da imam dovoljno novca u banci da mu kupim auto. Međutim, iznenada sam postao vrlo, vrlo duhovan te rekao: "Pa, hajdemo se pomoliti. Bog posjeduje stada na tisuću brda i bit će u stanju osigurati ti auto. David je rekao: 'Bio sam mlad i sad sam ostario, ali nikada nisam vidio pravednika ostavljena ili da prosi kruha'" (vidi Ps 37,25).

Dok je sjedio s druge strane stola, pognuo sam glavu i počeo moliti, međutim, usta kao da su mi bila puna masla. Jedva sam mogao moliti jer je sve vrijeme onaj glasić iza mene govorio: 'Licemjere! Ako čovjek vidi svoga brata u potrebi i zatvori svoje milosrdno srce, kako može reći da ljubav Božja prebiva u njemu?" (vidi 1 iv 3,17). Pokušao sam to izgurati iz svojih misli dok sam molio, dok konačno nisam ostao bez snage te rekao: "Ja imam novac u banci ako ti je potreban."

Završilo je tako da sam mu kupio novi auto. Ubrzo nakon toga i motor u mom auto je eksplodirao i u tom trenutku sam rekao: "Dakle, Gospodine, ja sam tebe poslušao. To je sve što mogu reći."

Malo kasnije, obnavljali smo crkvu koju smo kupili na selu. Bio sam na skeli, pomažući pri bojanju stropa, kad je iznenada netko došao i rekao: "Imaš hitan poziv!" Kad sam dospio do telefona, čovjek na liniji mi se predstavio kao prodavač u lokalnoj tvrtki koja se bavi kupoprodajom auta. Zatim mi je rekao: "Jutros je došao jedan gospodin i kupio vam nov-novcati auto. Sve što morate učiniti je da dođete i potpišete papire!" Pitao sam ga tko je to bio, ali mi je rekao da je čovjek htio ostati anoniman.

Morate znati kako ne kažem da ako prijatelju kupite auto, zauzvrat ćete dobiti novi. Ono što želim reći je da dok činimo stvari na Božji način, odbijajući se povući kad vidimo pravu potrebu pred sobom, Bog će biti naš opskrbljivač i ispuniti naše potrebe.

__________
Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001. godine. Kao snažan, suosjećajan vođa, čest je govornik na konferencijama za pastore i vođe koje održava World Challenge širom svijeta.