NOVI ČOVJEK

Božji Novi savez s nama ukratko se može iznijeti u jednoj snažnoj izjavi. To je njegovo neopozivo obećanje da će izbaviti svoj narod od vlasti grijeha – kroz silu Duha Svetog.

Ovaj Novi savez okončao je sa svim našim slabašnim nastojanjima da ugodimo Bogu kroz naše tijelo. To je kraj svih naših borbi da nadvladamo grijeh odlučnošću, snagom, donošenjem odluka ili bilo kojim drugim djelom tijela. Ukratko, Božji Novi savez skida s nas pritisak i stavlja ga posvema na njega.
Kroz ovaj Savez, Gospodin kaže: "Više vas neću tražiti da mi donosite pobožno srce. Umjesto toga, uklonit ću vaše srce od kamena i staviti u vas novo srce, srce koje će imati želju za mnom. Kroz silu moga Duha, proizvest ću u vama htijenje i djelovanje da mi se možete svidjeti" (Ez 11,19-20).

Jednostavnim riječima, Novi savez je kraj čovjeku u nama koji kaže: "Mogu to učiniti u vlastitoj snazi. Ako proveden dovoljno vremena u molitvi i proučavanju Biblije, ako pažljivo razmotrim svoje probleme, bit ću u stanju učiniti promjene u svom životu."
Božji Novi savez kaže zbogom tom starom čovjeku koji kaže da sve može sam i uvodi novog čovjeka koji kaže: "Ne mogu ništa u vlastitoj snazi, ali mogu sve kroz snagu Duha Svetog."

Jedna od najvažnijih stvari koju sam naučio iz proučavanja Novoga saveza jest da je u ovim danima tajna imati pobjedonosan životu. Kako će se vrijeme Kristova povratka primicati, đavao će protiv naroda Božjeg otpustiti divlje demonske sile kakve svijet nikada nije vidio.

Vidimo da se to već događa unutar zidova crkve. Sotona se ubacio u dom Božji s istančanim lažima, lažnim naukama, demonskim učenjima. Nažalost, kršćani koji nemaju moć rasuđivanja sve to gutaju. Mnoštvo se prevara i krivovjerja valja kroz crkvu i ja vas pitam kako će vjernici biti u stanju opstati u takva vremena?

Gospodin nam odgovara obećavajući da će on sam preuzeti taj problem. Uvjerava nas: "Ne bojte se! Ja ću tu stvar uzeti u vlastite ruke i kroz moj Novi savez s vama dati vam snagu protiv svakoga snažnog napada neprijatelja."