EVANĐEOSKA ZAJEDNICA by Gary Wilkerson

Duh Sveti nas poziva da budemo "evanđeoska zajednica". Mnoge crkve pokušavaju imati zajednicu, ali nemaju autentičnu biblijsku zajednicu jer evanđelje ne funkcionira u njihovu zajedništvu. One ne znaju kako istinski ljubiti jedan drugoga, jer pokušavaju imati zajednicu bez Riječi Božje.

U Luki 8 čitamo: "Majka njegova i braća htjedoše k njemu, ali mu ne mogoše prići zbog mnoštva naroda. Netko mu javi: 'Majka ti i braća stoje vani, žele te vidjeti.' On im odgovori: 'Majka moja i braća moja – to su oni koji slušaju riječ Božju i vrše je" (Lk 8,19-21).

Nigdje u Pismu nećete izričito pročitati o evanđelju zajednice, ili malih skupina, ili savjetovanja, ili štovanja. Dakle, možda ćete pitati što je to? Vjerujem da nam je Isus dao definiciju evanđelja zajednice ovdje u Luki.

Rekao je: "Moju zajednicu ne tvori mnoštvo koje me okružuje niti samo moja majka i braća. Moja istinska evanđeoska zajednica, moja braća i sestre, jesu oni koji čuju, koji znaju, čiji životi su uloženi u Riječ Božju. Članovi moje zajednice čuju Riječ i vrše je."

Prava evanđeoska zajednica jest evanđelje našega Gospodina Isusa Krista. To znači izvršavati Riječ Božju. To znači slušati Riječ Božju, ljubiti jedan drugoga i pomoći onima kad ne žive u skladu s tom Riječi. To je skupina ljudi koji grade svoje živote oko slušanja Riječi Božje, razumijevanja onoga što ta Riječ govori i poznavanja Duha Svetog koji daje snagu toj zapisanoj Riječi.

Isus je uvijek središte, Alfa i Omega, početak i svršetak. On je sve u našoj evanđeoskoj zajednici i mora uvijek držati vrhovno mjesto dok zajedno rastemo u njemu.