JA TE KRIJEPIM

Želim govoriti o robovanju grijehu – što znači, vašoj bitki s tijelom. Pod Novim savezom, Bog će dopustiti situacije da bi vam pokazao kako ste potpuno ovisni o njemu da vas izbavi po vjeri.

Bog vas nikada neće uvesti u iskušenje, ali dopustit će da dođete do kraja svojih snaga. Ako imate neki grijeh koji vas lako zavodi, sotona će neprestano dolaziti protiv vas sa svojim lažima: "Preslab si! Nikada nećeš uspjeti!"

Dok vas sotona pokušava još jednom privezati za vašu naviku, čujete zveket lanaca te se pitate: "Gospodine, hoću li se ikada izdići iz toga? Pao sam tako nisko!"

Što možete učiniti? Znate da ne možete nadjačati neprijatelja i da se ne možete nositi s njim u borbi, i tako se šćućurite pred njim drhteći od straha.

Možda si kažete: "Vratit ću se na svoje stare putove. Barem ću biti pošteđen svih ovih duhovnih borbi. Ovo je previše za mene!" Ali znate da se ne možete vratiti svome starom gospodaru. Ako Kristu okrenete leđa i napustite ga, to će vas stajati života.

Mnogi su kršćani uhvaćeni u taj pakleni krug grijeha i priznanja, grijeha i priznanja. Trče prijateljima, savjetnicima, bilo kome tko će ih saslušati dok plaču i mole. Takvi vjernici učinit će sve osim da mirno stoje i uzdaju se u Gospodina da će im donijeti izbavljenje.

Stari zavjet daje nam primjer za primjerom kako mi nemamo snage u našem tijelu da se borimo u duhovnim bitkama. Naš stari čovjek krajnje je slab i bez sile, ali u sebi imamo novog čovjeka. Ovaj novi čovjek razumije da nema ljudskog izlaza i da se Bog mora pozabaviti svom borbom. Odupiremo se đavlu ne u svojoj vlastitoj snazi, nego snagom Duha Svetog koja se otkriva u nama po vjeri samoj.

"Ne boj se, jer ja sam s tobom; ne obaziri se plaho, jer ja sam Bog tvoj. Ja te krijepim"(Iz 41,10).