MIRNO STAJANJE ČIN JE VJERE

Stajati mirno ne znači biti pasivan ili prepustiti se sudbini. Sudbina kaže: "Što će biti, bit će." Ali vjera sve mijenja. Stajati mirno jest čin vjere, aktivno odmaranje na Božjim obećanjima, prestanak sa svim pitanjima, sumnjama i beskorisnim borbama.

Sve otkako sam u službi, glavno područje borbe za mene bilo je kako poznati glas Božji. Vjerujem da je ta borba uobičajena među kršćanima. Mi pitamo: "Kako mogu znati je li glas koji čujem Božji ili od moga tijela?"

Kad god se suočim s kritičnom potrebom koja zahtijeva odgovor, okrećem se Gospodinu u molitvi i vapim: "Oče, tvoja Riječ kaže da ti govoriš svome narodu. Molim te, Bože, govori mi. Daj mi svoje vodstvo!" A onda citiram obećanja Pisma:
  • "Moje ovce slušaju glas moj. Ja ih poznajem, i one idu za mnom" (Iv 10,27). 
  • "Uši će tvoje čuti riječ gdje iza tebe govori: 'To je put, njime idite'" (Iz 30,21). 
  • "(Moja) Riječ je posve blizu tebe, u tvojim ustima i u tvome srcu" (Pnz 30,14). 
Doista, često nam dolazi tihi glasić; kad nam Bog počne govoriti, iznenada imamo velik osjećaj mira i spokoja. Taj glas je utješan, ublažavajući, te izlazimo iz svojih molitvenih klijeti divno se osjećajući. Ali ponekad se riječ koju čujemo u molitvi ne ostvaruje te shvaćamo da smo čuli drugi glas, a ne Kristov. U takvom slučaju, to je ili glas naše vlastite želje i ambicije ili glas našega tijela.

Pavao kaže: "Ima na svijetu ne znam koliko različitih glasova, a ni jedan nije bez smisla" (1 Kor 14,10). Mnogi su glasovi, uključujući i glas tijela, glas volje, glas ambicije – i svi oni viču za našom pozornošću.

Koliko god molimo ili smo blizu Gospodina, svi smo slabi i činimo pogreške. Naše tijelo još uvijek ima glas i povremeno nam on staje na put.

Dopustite mi reći kako je Bog mene proveo kroz ovaj test vjere. Uvjeren sam da Bog unaprijed uređuje i uspostavlja sve naše situacije. On je savezom obećao voditi me po Duhu Svetom i sačuvati me od pada. Dakle, sad molim s vjerom vjerujući njegovoj Riječi za mene te mirno stojim čekajući na njega da djeluje.