DRŽAT ĆU OČI NA TEBI

Nakon što je Samuel pomazao Šaula za kralja, ispratio ga je do ruba grada i rekao: "Stani sada, da ti objavim riječ Božju" (1 Sam 9,27). Zamislite! Izraelovu kralju bilo je zapovjeđeno da stane umjesto da nešto čini.

Samuel je rekao: "Šaule, upravo sam te pomazao i tvoje misli već jure. Misliš: 'Što Bog radi? Kako mogu poznati njegov glas, njegovu volju?' Prestani se naprezati, Šaule! Želiš li čuti riječ od Boga? Onda stani i slušaj da ti ja dam tu riječ Božju."

Ovo savršeno ilustrira načelo koje želim ovdje naglasiti: Riječ Božja – glas vodstva i izbavljenja – dana je onima koji mirno stoje pred Bogom.

Judu je napao savez silnih vojski te Pismo kaže da se kralj Jošafat "uplaši i stade tražiti Jahvu, te oglasi post po svojoj Judeji" (2 Ljet 20,3).

Ljudi su počeli moliti: "U tvojoj je ruci takva sila i jakost da se nitko ne može održati pred tobom … U nas nema sile prema tome velikom mnoštvu koje dolazi na nas, niti mi znamo što da radimo, nego su nam oči uprte u te" (2 Ljet 20,6.12).

Još jednom vidimo da nije ništa pogrešno kad se uplašimo. Bog je strpljiv prema nama i ne drži naš strah protiv nas. Zapravo, trebamo moliti istu molitvu koju je molio i Jošafat: "Gospodine, uplašen sam. Neprijatelj dolazi poput bujice, a ja ne znam što raditi. Ali znam da ti imaš svu silu i vlast, dakle, neću činiti ništa, Gospodine, osim moliti. Držat ću oči na tebi."

Duh je zapovjedio: "Ne bojte se i ne plašite se … jer ovo nije vaš rat, nego Božji … Ne treba da se bijete; postavite se, stojte pa gledajte kako će vam pomoći Jahve" (2 Ljet 20,15-17).

Izraz postaviti se znači "zauzeti položaj; ne se kolebati u toj stvari". Drugim riječima: "Zauzmite položaj u vjeri. Budite uvjereni da je ovo bitka Gospodnja, a ne vaša!"