POĐI U SKLADIŠTE!

Evo kako odlaziš u Božje skladište i uzimaš što ti je potrebno:

1. Dođi hrabro do njegova prijestolja i traži obilnu milost i milosrđe koji su ti potrebni da prođeš kroz svoju kušnju i nevolju. Đavao ima milijun načina da te navede da osjećaš krivnju, strah, osudu i zbunjenost, govoreći ti: "Ovako se osjećaš jer u svom srcu imaš smeće!" Ali ja sam već odavno prestao gledati u svoje srce jer ono je uvijek crno. No mom Ocu ono je bijelo jer je pokriveno krvlju Janjetovom! Nije važno kako se osjećaš. Jednostavno gledaj u Riječ Božju u ono što je Isus učinio. On je zbrisao sve tvoje grijehe i sad si čist!

2. Podsjeti Boga da je bila njegova ideja da dođeš. Nisi ti otišao Gospodinu i rekao mu: "Oče, želim sve što imaš!" On je tebe pozvao govoreći: "Sve što imam je tvoje. Dođi i uzmi!"

3. Uzmi Boga za njegovu Riječ! Biblija kaže da se sve što za nas ima postiže vjerom. Moraš samo reći u vjeri: "Gospodine Isuse, preplavi me svojim mirom, jer si rekao da je on moj! Tražim počinak za moju dušu." Ne možeš to sam izraditi. Ne možeš to pjesmom ili slavljenjem dozvati s neba! To dolazi kroz to što si ukorijenjen i uzemljen u otkrivenju ljubavi Božje za tebe. To ne dolazi kroz osjećaj već kroz Riječ koju je on sam izgovorio: "U mom domu je dovoljno kruha!"

4. Uzmi Riječ Božju i s njom razbij sav strah, krivnju i osudu! Sve to odbaci – to nije od Boga! Možeš reći: "Neka đavao samo dolazi na mene sa svojim lažima! Moj Otac to već sve zna, oprostio mi je i očistio me. Nema krivnje ili osude protiv mene. Slobodan sam!"

Ljubljeni, vjerujem da ako upravo sada tražiš Duha da ti pomogne domoći se te istine – ukorijeniti se i uzemljiti u njoj – dolazeći će dani biti najveći koje si ikada imao. Možeš reći: "Gospodine Isuse, znam da ću činiti pogreške, ali ništa me neće uzdrmati jer ti imaš sve što mi je potrebno da postignem pobjedu i živim u njoj."

Uđite u njegovo skladište i zatražite sve što je vaše od vašega dragog Oca!