IMA LI BOG ODGOVOR NA SVA MOJA PITANJA?

Svaki vjernik koji želi ugoditi Bogu svojim molitvenim životom, morat će riješiti ovo pitanje: "Ima li Bog sve što trebam? Ili moram poći negdje drugdje po odgovor?"

To se čini kao jednostavno pitanje, pitanje koje ne bi trebalo ni postavljati. Većina kršćana odmah bi odgovorila: "Dakako da vjerujem da Bog ima sve štio mi je potrebno." Ali činjenica je da mnogi nisu potpuno uvjereni!

Kažemo da to vjerujemo. Pjevamo himne i propovijedam o tome. Ali kad udari kriza i čini se da Bog ne odgovara, ne vjerujemo stvarno da on ima što trebamo.

Pavao izjavljuje: "A moj će Bog ispuniti u Kristu Isusu svaku vašu potrebu raskošno prema svom bogatstvu" (Fil 4,19). Gospodin ima skladište obilja s kojim može ispuniti svaku našu potrebu!

Zašto je uznemirena žena u Isusovoj usporedbi nastavila dosađivati nepravednom sucu tražeći ga pravdu? Zato što je znala da jedino on ima moć i vlast riješiti njezin problem. Nije imala kome drugome poći (vidi Lk 18,1-8).

O, kad bismo i mi imali takvu unutarnju spoznaju da jedino Bog ima sve što nam je potrebno, nikada se uzalud ne bismo okretali k drugom izvoru. Gospodin je pravedan, svet sudac i ima svu mudrost, silu i vlast da riješi svaki problem s kojim se suočimo.

Bog je četrdeset godina pokušavao uvjeriti Izraela da im nikada ništa neće nedostajati, da će on biti njihov neprestani izvor svega: "Ta Jahve te, Bog tvoj, blagoslovio u svim djelima tvojih ruku; on je bdio nad tvojim putovanjem ovom velikom pustinjom; ovih četrdeset godina Jahve, Bog tvoj, bijaše s tobom, i ništa ti nije nedostajalo" (Pnz 2,7).

Govorio je: "Za mene nema oskudice, pomanjkanja. Ja imam sve što ćete ikada trebati!"

"Ta Jahve, Bog tvoj, vodi te u dobru zemlju … gdje ti ništa neće nedostajati … do sita ćeš jesti …" (Pnz 8,7-10).

I nas je danas Gospodin uveo u obećanu zemlju – Krista! Nama je Isus prebivalište gdje nikada ništa ne nedostaje. On predstavlja puninu božanstva u tijelu.