DJECA BOŽJA UTETOVIRANA SU U DLAN NJEGOVE RUKE

Ovo je jedan od mojih najomiljenijih redaka Pisma:

"Kličite, nebesa, veseli se, zemljo, podvikujte, planine, od veselja; jer Jahve tješi narod svoj, on je milosrdan nevoljnima. Sion reče: 'Jahve me ostavi, Gospod me zaboravi.' Može li žena zaboravit svoje dojenče, ne imat sućuti za čedo utrobe svoje? Pa kad bi koja i zaboravila, tebe ja zaboraviti neću. Gle, u dlanove sam te svoje urezao, zidovi tvoji svagda su mi pred očima" (Iz 49,13-16).

Bog kaže da sam ugraviran u sâm dlan njegove ruke! Ova hebrejska riječ ovdje znači "utetoviran" – što znači, neizbrisiv, neuklonjiv. On ne može ispružiti ruku a da se ne podsjeti na mene!

Ljubljeni, želim vas uvjeriti u sljedeće: Možete prolaziti kroz kušnje i nevolje i možete biti daleko od onoga što biste htjeli biti u Gospodinu, ali jednu stvar možete znati više od svega ostalog: omiljeli ste mu!

Pišem vam s uvjerenjem i spoznajom u svom srcu da me on, iako još nisam stigao tamo, učinio dijelom svoga Ostatka. Vjerujem svim svojim srcem da sam kraljevska kruna u njegovoj ruci, radost njegovoj duši. On se ne ljuti na mene, nego se raduje u meni!

Poslušajte ovo divno obećanje:

"Radosno ću klicat tvojoj milosti, jer si na moju bijedu pogledao, pomogao u tjeskobi duši mojoj. Nisi me predao u ruke dušmana, noge si mi na prostran put izveo … O, kako je velika, Jahve tvoja dobrota, koju čuvaš za one koji te se boje, koju iskazuješ onima što se tebi utječu na očigled sinovima čovječjim" (Ps 31,8-9.20).

Bog vam je dao sve što vam je potrebno da budete slobodni i pobjedonosni. On vidi vaše stanje – i brine se. Kad ga prizovete, on vas grli i spreman je pojaviti se i pomoći vam u istom trenutku.