TRAGANJE ZA BOGOM - Gary Wilkerson

Čak i nakon što ih je Gospodin snažno blagoslovio, Izraelci su se okrenuli idolima. Dok je Mojsije razgovarao s Bogom na brdu, ljudi su talili nakit kako bi načinili zlatno tele. Ne možemo se povezati s tom stvari danas, ali ishod je ovo: Kad tragate za Božjim blagoslovima bez traženja samog Boga, završite u idolopoklonstvu – jer središte vašega traganja je nešto zemaljsko. Kao što Pavao kaže:
"Oni su istinu Božju zamijenili lažju te se klanjali i iskazivali štovanje stvorenju mjesto Stvoritelju" (Rim 1,25).
ŠTO SU NAŠI IDOLI?
Zahvalan sam što danas većina od nas ne mora prositi vode ili kruha. Mi samo odvrnemo pipu ili idemo u trgovinu. Ali mi imamo naše vlastite zlatne idole, stvari koje tražimo odvojeno od Boga: uspjeh na poslu, financijsku sigurnost, materijalnu udobnost. To nisu loše stvari, ali ako ih želimo više od Boga – ako one postaju središte našega životnog traganja – izgradili smo idola. I Bog će nam reći: "Hajde samo naprijed, idi za tim. Uživaj u tome. Ali nećeš naći mene u tome."
Volim Mojsijev odgovor: "Bože, ubij me u pustinji prije nego me odvedeš nekamo gdje nisi."
Moja molitva je da to postane i vapaj crkve: "Gospodine, moj je život bio tako blagoslovljen da sam dopustio da odem krivo. Moje su oči bile na tvojoj bezgraničnoj naklonosti, blagoslovima koje daješ. Želim nešto drugo. Neka moj život bude definiran tvojom krajnjom naklonošću – da spoznam tko si ti."
JE LI BOG DOVOLJAN?
Želim vas pitati: Je li Bog dovoljan za vas? Zadovoljava li vas poznavanje njega? Drži li vas išta od njega, neki idol koji ste stavili pred njega? Njegova prva zapovijed je: "Nemoj imati drugih bogova osim mene" (Izl 20,3).