SUOČENI SA ZAHTJEVIMA KRIŽA

Nitko ne može doći pod Kristovo gospodstvo dok se ne suoči sa zahtjevima golgotskog križa.

Uviđam ovu istinu svaki put kad se dignem da propovijedam. Svaki tjedan dok gledam s propovjedaonice u našu zajednicu, među iskrenim vjernicima vidim i nevjernike koji su došli prvi put. Neki su uspješni, bogati, odlučni i ambiciozni poslovni ljudi. Drugi dolaze iz raznoraznih područja života. No svi su pritisnuti tajnim grijesima. Ti ljudi žive kako im se sviđa, ni pod kakvim duhovnim autoritetom, ali prazni i razbijenih iluzija. Postali su bolesni od užitaka koji nikada ne zadovoljavaju.

Mogao bih propovijedati razne propovijedi o principima i pravilima ponašanja, ili kako se nositi sa stresom, ili kako se pozabaviti sa strahom i krivnjom. Ali nikakvo takvo propovijedanje nikoga ne izvodi "iz svijeta". Ono ne mijenja ničije srce.

Ja jednostavno nevjerniku moram reći da će ga uništiti njegova samovolja, samopouzdanje i tvrdoglava borba da sve čini po svome. A na kraju, donijeti mu i vječnu muku.

Ako mu ne dam tu poruku, zauvijek zatvaram nebo za njega. I činim ga dvostrukim članom pakla. Njegovo stanje bit će gore nego prije nego je prošao kroz naša vrata.

Ja tog čovjeka moram dovesti licem u lice s porukom da se mora razapeti svojoj neovisnosti. Moram mu pokazati da mora izaći iz svoga prijevarnog svijeta vlastite dobrote. Moram mu reći da nema puta do mira u ovom životu osim kroz potpunu predanost kralju Isusu.

Inače sam toga čovjeka prevario. Počinio sam užasan grijeh najgore vrste ponosa: ubrojio sam ga u "obraćenike" kako bih se pokazao dobrim. Neka tako nikada ne bude!

Kao propovjednik evanđelja Isusa Krista, obvezan sam govoriti njegovu istinu svakome koji se uistinu kaje: "A svi koji hoće pobožno živjeti u Kristu Isusu bit će progonjeni" (2 Tim 3,12).