IZLIVENI ZA DRUGE by Carter Conlon

Siguran sam da je želja svakog vjernika ljubiti na način kako je to činio Krist – živjeti onako kao što Pismo govori, ići onako daleko za izgubljeno čovječanstvo kao što je Isus bio voljan ići. I tako odlučujemo biti poslušni njegovoj zapovijedi da ljubimo druge kao što ih on ljubi … dok i mi, poput Petra, ne naiđemo na granice naših vlastitih sposobnosti da to zapravo učinimo.

Na kraju krajeva, otvaranje srca drugima uvijek uključuje rizik. Mnogi su duboko ljubili, velikodušno davali, otvorili srce, i na kraju dobili udarac u leđa. Da, ponekad se te stvari događaju. Ljudi mogu pobjeći i zanijekati da su nas ikada poznavali; drugi opet, koji su jednom bili blizu i rekli da nas vole, na kraju u našem trenutku potrebe nestaju. Ali hoćemo li dopustiti da nas to zaustavi da se dajemo za njih?


Isus je jednom rekao svojim učenicima: "Ako, dakle, tko hoće ići za mnom, neka se odreče samog sebe, neka uzme svoj križ i neka me slijedi" (Mt 16,24). Ne može se dogoditi da uzmete svoj križ i da izbjegnete izdaju. Doći će vrijeme kad će vam ljudi pljuvati u lice, ali kao Kristov sljedbenik, morate ih nastaviti voljeti.

Kad je Isus rekao: "Ljubite jedan drugoga kao što sam ja ljubio vas", to nije bio prijedlog, nego zapovijed. Međutim, moramo isto tako znati da je nizu zapovijedi zapravo dodao još jednu koju nitko nije bio u stanju održati. Zakon i zapovijedi Božje bile su da osvijetle beznadnost i jalovost našeg pokušaja da postanemo pobožni u vlastitoj snazi. Zbog toga mislim da ćete se složiti sa mnom kako je najveća potreba ovog trenutka još jedno izliće Duha Svetog. Potrebni su nam ljubav, suosjećanje i dobrota koji su obilježili prvu Crkvu, a to mora biti rođeno i održavano u nama od Boga.

Sve to započinje kad smo voljni reći: "Bože, izlij svoga Duha i pomogni mi ljubiti poput tebe. Zahvaljujem ti za blagoslove u mom životu, no svjestan sam da sam ih primio iz nekog razloga – zato ne dopusti da budem slijep i ne vidim svrhu. Ne dopusti da sve uzimam i koristim za svoju vlastitu korist. O, Bože, otvori mi oči i srce; daj mi hrabrost da se brinem i za druge. Vodi me onamo kako ne mogu u vlastitoj snazi. Osposobi me da te slijedim onamo kamo si ti išao – gdje si se izlio za druge!"

__________
Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001. godine.