ISTINA KOJA NAS OSLOBAĐA by Gary Wilkerson

"Braćo, želja moga srca i moja molitva Bogu za njih jest da se spase. Uistinu, svjedočim za njih da revnuju za Boga, ali ne s ispravnim razumijevanjem. Ne poznajući Božje pravednosti i nastojeći ustanoviti svoju vlastitu nisu se podvrgli Božjoj pravednosti. Jer Krist je svrha i svršetak Zakona da se opravda svatko tko vjeruje" (Rim 10,1-4).

"Je li mi potrebno i posvećenje i opravdanje?" Odgovor kojim ćete odgovoriti na ovo pitanje promijenit će vaš život. On će biti razlika između ropstva i slobode, ropstva starom načinu ili slobode da hodate u novini života. Vaš odgovor na ovo pitanje ključ je vašeg uspjeha u nadvladavanju grijeha, iskušenja, sotone i svijeta.

Ako se traži i posvećenje i opravdanje, dolaze li oni iz istog izvora? To je važno pitanje. Ako se traži oboje, postižu li se na isti način? Razmislite o tome na trenutak, hoćete li? Jer ja vjerujem da mnogi od nas vjeruju kako opravdanje dolazi isključivo po milosti kroz vjeru od samog Boga. I mnogi od nas vjeruju da ovo drugo dolazi po čovjeku, kroz čovjeka i to čovjeka samog. Mnogi pogrešno vjeruju da je Bog onaj koji nas opravdava, ali da ovisi o nama hoćemo li se posvetiti – da je njegova odgovornost da nas uvede u kraljevstvo, ali da je naša odgovornost da ostanemo i radimo kao pobožni ljudi kad smo jednom u kraljevstvu. Mnogi od nas kažu: "Postigao sam opravdanje po milosti, a sad se moram dan i noć truditi da zadobijem posvećenje i ostanem posvećen."

Ono što mi govorimo je: "Hvala ti, Bože, što me opravdavaš. Hvala ti da si me na križu učinio pravednim. Hvala ti da si mi oprostio grijeh i platio kaznu. Zauzeo si moje mjesto i uzeo moj grijeh na sebe. Hvala ti za djelo opravdanja, a sad zauzvrat ja želim učiniti tebi uslugu i pokazati ti kako se dobro mogu sam posvetiti." Istina koja nas oslobađa nije zakon koji poznajemo ili naša gorljiva težnja da držimo zakon. Istina koja nas oslobađa je u osobi, u Kristu Isusu. On je jedini izvor oslobođenja od našega grijeha.