ZVUK NJEGOVA GLASA

Božja želja za njegov narod je da njihova najveća radost bude zvuk njegova glasa

"Tko ima zaručnicu, taj je zaručnik. Ali zaručnikov prijatelji, koji stoji i sluša ga, od srca se veseli zaručnikovu glasu. Ovo je moje veselje sad doseglo vrhunac" (Iv 3,29). Naša najveća radost trebala bi biti: "Čuo sam njegov glas! Stajao sam, čekao i čuo ga kako mi govori!" U Pjesmi nad pjesmama možemo čuti zaručnički ljubavni duet posljednjih dana. Zaručnik poziva svoju obećanu da se sakrije s njim: "Golubice moja, u spiljama kamenim, u skrovištima vrletnim, daj da ti vidim lice i da ti čujem glas, jer glas je tvoj ugodan i lice je tvoje krasno" (Pnp 2,14). Zatim kasnije u Pjesmi ona odgovara: "Odjednom glas! Dragi moj mi pokuca: 'Otvori mi … ljubljena moja, golubice moja'" (Pnp 5,2).

Onima čija srca su ohladnjela, koji više ne mogu čuti njegov glas, Bog je obećao dati novo i nježno srce ako se pokaju i po vjeri vrate k njemu. Tvrdo srce nije konačno, što znači, ako se želite promijeniti! To nije nešto što vam je Bog dao; naprotiv, to ste sami sebi dali isključivši Riječ Božju. Ovdje je vaše obećanje: "I kad se u nju vrate, istrijebit će iz nje sve grozote i gadosti. I ja ću im dati novo srce i nov ću duh udahnuti u njih: iščupat ću iz njih njihovo kameno srce i stavit ću u njih srce od mesa, da hode po mojim naredbama i da čuvaju i vrše sve moje zakone. I bit će oni moj narod, a ja Bog njihov" (Ez 11,18—20).

I "poškropit ću vas vodom čistom da se očistite. Očistit ću vas od svih vaših nečistoća i od svih kumira vaših. Dat ću vam novo srce, nov duh udahnut ću u vas! Izvadit ću iz tijela vašega srce kameno i dat ću vam srce od mesa. Duh svoj udahnut ću u vas da hodite po mojim zakonima i da čuvate i vršite moje naredbe" (Ez 36,25-27).