SREDSTVA NEBA by Gary Wilkerson

Kad dolazi do sredstava neba, prorok Zaharija kaže snažnu, a ipak misterioznu riječ: "U onaj dan Jahve će zakriliti Jeruzalemce: najsustaliji među njima bit će u onaj dan kao David, a dom Davidov bit će kao božanstvo, kao Anđeo Jahvin pred njima" (Zah 12,8).

Zaharija je gledao kroz povijest do našega vremena. Zbog Kristova djela za nas, čak i najslabiji kršćanin bit će jak kao David, najveći izraelski kralju. Najsnažniji vjernik "bit će kao božanstvo", što znači, poput Krista. Sve to zvuči neobično. Međutim, u ovom proročanstvu, Bog nam daje sliku sredstava koja je on stavio na raspolaganje svojoj Crkvi. Pričuvna sredstva nebeske banke jesu da bi izlila na nas njegovu veliku slavu, posebno u našim kušnjama.

Veliki dio Crkve to tek mora shvatiti. Kad neki kršćani dođu do šaltera, stoje bez riječi. Duh Sveti ih pita: "Što mogu za tebe učiniti?" ali oni ne znaju tražiti bogatstvo koje im je na raspolaganju. Umjesto toga, odgovaraju: "Gospodine, daj mi što mi želiš dati. Nemam nikakve ambicije, a ti si suveren. Čini kako ti je volja."

To može zvučati ponizno, čak pobožno, ali Pismo drži da taj stav zapravo čini Duha Svetoga razočaranim. Njegov odgovor je: "Što miliš da u tvom srcu nema ničega? Ne vidiš li da je neprijatelj na poslu uništavajući živote ljudi koje voliš? Ne vidiš li u strahu i ropstvu svoje najbliže koji bi mogli biti oslobođeni samo ako bi znali snagu moga izbavljenja? Pogledaj oko sebe! Tu je kraljevstvo koje treba osvojiti, neprijatelji koje treba pogubiti, demoni koje treba izbaciti."

Pavao nam kaže da "žarko čeznemo za duhovnim darovima". To znači da kad dođemo do šaltera, naša molba trebala bi biti: "Gospodine, imam dar vjere. Možeš li mi dati i dar evangeliziranja, da bih i druge mogao dovesti k vjeri?" Ili: "Gospodine, obdario si me proroštvom. Molim te, daj mi danas riječ za moju sestru koja trpi bol i nema nade."

Jednu od najvećih lekcija koju me moj otac David Wilkerson naučio bila je: "Možeš imati od Isusa koliko želiš." Moja poruka je da vam kažem: Idite do šaltera i tražite puno!