SNAGA VJERE

O kako je divna stvar snaga vjere!

Riječ Božja nam govori da je Krist platio za grijeh čovječanstva svojom vlastitom krvi na križu, da je ispunio zakon i uklonio prokletstvo, da nas je otkupio od prava koje su pakao i đavao polagali na nas, da je živio bezgrešnim životom držeći zakon u svakoj točki i da će nas predstaviti pred Ocem sa savršenom pravednosti.

Riječ ide dalje i kaže da možemo imati Kristovu savršenu pravednost pripisanu nama – da će nas Bog smatrati kao savršeno pravedne u Isusu – samo ako povjerujemo u ono što je ostvario za nas. Molim vas, morate razumjeti da govorim onima koji su se pokajali za svoje grijehe.

O, kako moje tijelo uzmiče od jednostavnosti i lakoće svega toga! Tijelo viče: "Nikako! To ne može biti tako lako! Moram sam pripomoći; moram nekako platiti. Na kraju krajeva, još uvijek imam probleme u svom životu. Još se uvijek borim s grijehom. Ne mogu očekivati da će me smatrati pravednim jer još uvijek imam toliko stvari kojima je potreban ispravak. Najprije sâm moram počistiti svoje djelo."

S naše strane sigurno mogu biti suze. Moramo se poniziti i slomiti, ali sama rijeka suza nikoga neće spasiti. Borbe dugačke koliko i život nikoga neće spasiti. Bog kaže: "To mora biti po milosti kroz vjeru. Nikakvo se tijelo neće ponositi u mojoj nazočnosti!"
"Jer u njima se očituje pravednost Božja, iz vjere u vjeru, kao što stoji pisano: 'Pravednik će živjeti od vjere'" (Rim 1,17).
"Jer mi pod vodstvom Duha na osnovi vjere očekujemo nadu opravdanja" (Gal 5,5).
"… pravednost … koja se dobiva po vjeri u Krista, pravednost koja dolazi od Boga na osnovi vjere" (Fil 3,9).

Moja vjera mora se podići iznad strahova, iznad svih sotonskih laži, svih osjećaja, svih prilika, i počivati u onome što izjavljuje Riječ Božja. Njegova Riječ kaže da kroz pokajanje i vjeru u Krista on smatra da imam savršenu Isusovu pravednost. Prihvaća me "u ljubljenom" kao svetog i pravednog.