ZAŠTO JE BOG ODGOVORIO NA DAVIDOVU MOLITVU?

David nam govori zašto je Bog odgovorio na njegovu molitvu: "Na polje prostrano izvede me, spasi me, jer sam mu mio" (Ps 18,20).

Mio ovdje znači "nalaziti zadovoljstvo ili radost". David je govorio: "Ja Bogu donosim zadovoljstvo. Izbavio me jer u meni nalazi zadovoljstvo!" A on, ljubljeni, nalazi zadovoljstvo i u vama i meni!

Vidite, mi koji se uzdamo u Gospodina njegov smo sveti Sion, njegov sveti Ostatak. Ostatak su jednostavno "oni koji prizivaju Gospodina iz čista srca". To su oni koji su pozvani iz nemarnog i lijenog kršćanstva i potpuno su posvećeni Isusu.

Za izabranike Siona Bog kaže: "U Jahvinoj ćeš ruci biti kruna divna, i kraljevski vijenac na dlanu Boga svog. Neću te više zvati Ostavljenom ni zemlju tvoju Opustošenom, nego ću te zvati Moja milina, a zemlju tvoju Udata, jer ti si milje Jahvino" (Iz 62,3-4).

Zašto Bog dolazi spasiti me, zašto je voljan izbaviti me? Jer sam mu mio! Ja sam mu zadovoljstvo i on uživa u mom prijateljstvu!
Jedan mi je drag mladić rekao: "Nikada nisam uvjeren da me Gospodin doista prihvatio. Rijetko se osjećam dovoljno dobrim za Boga – kao da nikada ne dosežem mjeru. Još uvijek ga pokušavam umiriti i ublažiti čineći nešto dobro za druge."

Toliko kršćana osjeća se na isti način! Kroz godine upoznao sam mnoge starije kršćane koji nikada nisu imali sigurnost u Gospodinu. Osjećali su se nevrijedni, nečisti, neljubljeni. Nikada nisu vjerovali da su radost srcu Božjem i uvijek su pokušavali raditi nešto u svojim životima da mu ugode. Ako su podbacili na jednom području, učinili su tri stvari na drugom pokušavajući usrećiti Boga.

Ljubljeni, nikada to tako ne smije biti! Kad dođete Isusu, ne možete mu ništa nadoknaditi. Ne, on sve nadoknađuje vama jer to je ono što je on! On kaže: "Nadoknadit ću vam godine koje izjedoše skakavac, gusjenica, ljupilac i šaška, silna vojska moja što je poslah na vas" (Jl 2,25).

Što god je vaš neuspjeh ili nedostatak, Bog vam sve to nadoknađuje.