BOG JE ZA MENE

"Vapijem Bogu višnjemu, Bogu koji mi čini dobro" (Ps 57,3).

Vjerujem u Boga koji čini,
koji može izbaviti moje noge od pada
I održati me u svakoj nesreći.
Kad se bojim, uzdat ću se u njega.
Izbavit će u miru dušu moju
iz boja koji se protiv mene vodi.

Zazvat ću Boga
i on će me spasiti.
On će spremiti suze moje u mijeh svoj
i paziti na svaki korak moj.
Kad zavapim k njemu,
moji će neprijatelji uzmaknuti
jer Bog je za mene.
U njega stavljam pouzdanje svoje.
Neću se bojati što mi čovjek može učiniti;
postojano je srce moje.
Pjevat ću i slaviti;
duša će mi biti sita.

On će me provesti kroz oganj i vodu
i dovesti u željenu luku.
Učinit će da me njegovo lice obasja
i dan za danom me nositi.
Svoje lice neće kriti,
nego će me brzo uslišati.
Nikada me neće dovesti u pomutnju;
dao mi je, naime, zapovijedi da me spase –
jer Bog je za mene.